2012年3月9日星期五

搶先試法國OENOBIOL: TOPSLIM瘦身輕燃飲(五星期篇)+附有勁爆肥腩照(慎入)

 
早於2月初時已經開始率先服用法國OENOBIOL TOPSLIM...
因為懶,所以頭兩星期試食時我完全無改變飲食習慣,亦都無做運動..
雖然都有少許成績(
重溫按此),不過為O左唔想浪費咁好既機會..
自己都要加緊努力下.



唔係藥丸裝而係沖水飲既關係..
每朝第一時間都沖定一大枝1.5公升既水..
想唔記得飲都難啦..



唔係眼花,所有圖片100%都係我真人黎..
腰間後面既贅肉、CALL機肉、前面既大肚腩..
我相信同我阿媽差唔多身形...
但前提係佢生O左4個,我無喎!!!!!!
冬天勁食+新年後胃口大開,就係搞成咁..

所以近排我開始的起心肝..
每日至少做15分鐘運動,加上TOPSLIM同少食零食..
情況終於有D改善...



雖然磅數無特別輕到..
但腰位重災區既線條係明顯FIRM O左..
係咪因為脂肪轉O左做肌肉有關??我都唔清楚..
但HIP位持續減多1CM,腰就更勁,減多2CM..

未來我要加緊D做運動先,我要有番條腰呀!!!!
下回八星期篇再分享最終結果...


http://www.oenobiol-club.hk/

沒有留言 :

發佈留言