2012年3月8日星期四

天然美白、抗氧之道: PERHAPS龍眼霜系列

不知道心水清既朋友有否發現..
我係甚少會購買美白產品,連防曬都多數係買黎FOR身體用..
只因為我塊面既皮膚極可惡,唔係所有標榜天然既都一定安全過關..
偏偏美白同防曬係敏感皮膚又愛又恨既高危產品..
咁點算好??唯有小心又小心咁選擇囉...



最近試用兩款由天然龍眼成份製成既面霜同防曬..
驟耳聽係咪覺得龍眼同美白完全摸不著邊??
如果你咁諗就真係大錯特錯啦..
因為佢既美白效益比VIT C高出50倍..
同時抗氧化劑亦比VIT E多30倍



PERHAPS抗氧修護龍眼面霜(適合乾性/一般皮膚)
$500/30G

含有龍眼、純金等天然成份讓肌膚美白健康,青春緊致富有彈性...


CREAM狀質地,淡香味..
推開頗為水潤..
皮膚輕易吸收,唔笠..



PERHAPS美白防曬肌膚龍眼乳霜 SPF50+
$500/30ML

高效能的美白防曬乳面霜,質地輕柔,完全沒有油份的防曬乳面霜..
保護皮膚免受UVA/ UVB和其他物質污染..
純黃金的營養和天然龍眼含有Phytocomplex的提取濃縮維生素E豐富,以創新科技,保護皮膚的DNA層..



白色CREAM狀,質地頗為杰身..
推開後有少許泛白,但等皮膚吸收後會變回透明..
無油份,搽完有CREAM TO POWDER既感覺..


面霜雖然係FOR乾性/一般皮膚使用,但而家天氣搽都唔會笠..
水份較多主要係保濕,但亦有少許油份作輕度滋潤..
幾適合春夏天使用..

防曬無油份抵讚!!!
唔怕會BLOCK住毛孔出粒粒同敏感..
而且搽完有霧面感覺,摸落皮膚粉粉的..
P.S. 但要注意份量,因為搽多O左出汗會易有白色痕跡..
而且要等一陣先會上妝,唔係會推到一撻撻..


天氣時冷時熱,我皮膚近咀位就勁出粒粒..
唔係暗瘡黎而係敏感粒,只要濕度低番就會自己好..
不過香港既春天想乾爽都難啦..

老實講,我試美白類產品初初只會局部搽,無事先會全面使用..
PERHAPS龍眼面霜同防曬都係,我用O左完全OK無敏感..
所以之後都好放心搽..

因為我搽呢款主要係抗氧化(另有一款係集中美白),所以斑點改善不大..
不過我皮膚穩定O左,敏感粒清得7788..
只係仲有少少印咋,好開心!!!
而且保濕度真係唔錯,就算唔搽精華都唔會太乾.
膚質係柔滑O左D..

另外無油份既防曬,相信好O岩怕笠、易出粒粒同敏感肌使用..
防曬系數仲有成SPF50+,夏天用都非常足夠..


有興趣不妨到以下網址參觀同訂購:
http://www.facebook.com/renaza.hkginfo@renaza.com.hk

沒有留言 :

發佈留言