2012年3月13日星期二

輕鬆穿踏@LACOSTE 2012 S/S款

 
或許一直有暈車浪同耳水不平衡既關係..
只要路程不太遠既地方,我都喜愛以雙腳代步...
因此一對方便走路而又舒適既平底布鞋,便成為我日常穿著既首選..



最近就睇中O左LACOSTE新出既2012 S/S款式...



索價$450/對
老實講,佢既價格係比平時買開既布鞋貴一點
不過穿過就會知係物有所值...



因為我主要係春夏著(一穿就出得街,夠方便嘛!!!)..
所以揀O左SHARP醒既天藍色..
唔好睇個鞋頭好似好短咁,其實係O岩O岩好遮晒所有腳指..
而且好FIT位,行起上黎唔易甩O架!!!



平時布鞋行得耐,我腳底會有D痛...
LACOSTE呢款有硬中帶軟既鞋墊..
著幾耐都仲係咁舒服..
好似我咁鐘意行路既人都O岩..



咁O岩屋企有件粉藍色裇衫,襯埋JEANS同LACOSTE布鞋好O岩TONE喎!!!
其實佢都好易配搭..
LEGGINGS、JEANS、短褲、裙都可以..
今年應該會見到我成日著佢出街^^


全線LACOSTE FOOTWEAR及
CATALOG有售

沒有留言 :

發佈留言