2010年11月16日星期二

是日試用: SOLONE防水眼線膠筆.

拖O左成個月既SOLONE EYELINER文終於記得出啦,其實我買O左之後,幾乎日日都用,已經代替O左我枝ESTEE LAUDER成為新寵,可想而知佢幾好用..


搽上眼好SMOOTH,可以一筆過而且好顯色...


我仲用O左佢同MAC枝GREASEPAINT STICK做比較,大家都知佢係好防水防溶O架啦,只要一比就知掂唔掂..


搽上手當然MAC係最實色,不過其實SOLONE上O左眼都好明顯,你睇我試上眼幅圖就知啦,用手一摔開,竟然係MAC拖開晒BOR,SOLONE幾乎冇甩過...


之後用CREAM搽上去試,因為我覺得用OIL就一定甩O架啦,唔係點用OIL卸妝係咪,用CREAM試就會比較O岩D..

搽CREAM用手捽,基本上全部都冇點甩過,再用TISSUE一抹,就甩好多啦,MAC果然係MAC,都算仲有個色見到,SOLONE就淡晒LU,不過都仲見到少少痕跡,唔係甩到咩都冇..
         
                                     SOLONE                                            MAC
易畫度                        ****                                                    *****
防溶                            ***                                                      ****
抵買度                        ****                                                    ***
總分                            ***1/2                                                 ****

SOLONE其實以咁平既價錢黎講,我覺得已經幾好,雖然佢冇大家講到咁防溶,因為以我對眼咁油,食LUNCH時其實都已然有少少甩,但因為都幾顯色既關係,所以條眼線仲係好明顯,到放工都仲O係度,只係淺色一D..

佢有8隻色,$39@天使.我仲想買埋佢枝閃藍,但大家要注意,佢有閃粉既EYELINER係會軟身一D既..

沒有留言 :

發佈留言