2010年11月17日星期三

HEROINE MAKE MASCARA

油眼人既我,近年開始發現,唔係所有WATERPROOF MASCARA都O岩用,佢地雖然真係好防水,甚至去游水都可以,但就唔防溶,只要我有眼油出,就好易甩,尤其眼尾位化晒添,而且有部份WATERPROOF效果好好既MASCARA超難卸,唔想增加眼紋同眼皮變鬆既危機,都係及早搵隻易卸又防溶既MASCARA好D啦...


HEROINE MAKE MASCARA其實已經有好多人推介過,係平靚正之選,所以我一拎到當然要試下啦,橫掂我日日都要搽MASCARA既..


HEROINE MAKE 濃密捲曲睫毛液 $59

--特強防水,如眼水,汗水及油脂,持久保持美麗..

--配合塑造捲曲聚合物,長久維持睫毛捲曲的美態..

--睫毛液含有極細纖維,緊密貼著睫毛,令睫毛濃密而不黏著一起...

佢個掃頭好特別,頭尾係大D,中間係凹入去O架,可以增加濃密效果..


我D EYELASH真係短得可憐,又唔密喎,所以你話點可以唔用MASCARA先得..

上圖我只係搽O左一層咋,唔使我講你都見佢效果幾好O架啦,EYELASH即時長O左好多,亦都幾濃密,我有搽完MASCARA再用電睫毛器既習慣,不過唔係隻隻MASCARA都可以咁用,有D一用電睫毛器,EYELASH上既MASCARA會冇晒O架,但呢隻完全唔會,電完仲好翹好長...


再黎比個正面睇下先,搽完對眼精靈好多O架,而且佢真係防溶效果幾好,搽足成日,只係到放工時眼角有少少甩咋,但一D都唔嚴重,用TISSUE輕輕一抹就OK,最重要係佢超易卸,咁日日用都唔怕拉扯到眼周皮膚啦...

沒有留言 :

發佈留言