2010年11月2日星期二

ISQUEEN公主出遊面膜: 薰衣草&百合+送出2片MASK

之前MANNINGS做PROMO,買SKINCARE滿$150就有一張$50 COUPON,不過張COUPON只有一個星期限期,而且只可以買番SKINCARE夠$100先可以用,左行右行之下,見到呢個ISQUEEN新出叫公主出遊既MASK幾得意,於是入O左3盒試下,其中1盒比O左朋友,我自己就要O左呢2盒..


ISQUEEN公主出遊系列MASK $45  /1盒5片@MANNINGS...


普羅旺斯薰衣草舒緩面膜..


蘇格蘭百合彈滑面膜..


呢個MASK最特別之處,係有每片MASK會附有一包導入精華,可以加強功效...


導入精華係透明狀,均勻搽O係皮膚上,再即時敷上面膜就得啦,好方便...


敷完充滿水份,我會按勻餘下既精華等皮膚吸收,即時FEEL到好SMOOTH好有彈性..


用完皮膚水份同柔軟度都爆燈,證明佢補水好得,而且皮膚變得好有彈性...

最近皮膚好唔STABLE又敏感,可能係之前食O左海鮮又就PERIOD前,我有一撻位抓損O左,變得好"鞋"又乾,基本上掂到水都會覺得有少少刺痛,不過神奇地我敷呢個MASK完全冇事喎,唔"拿"之餘仲好補水,因為水份充足加速O左新陳代榭,敏感個位開始甩皮,D新既皮膚出番黎,已經唔再"鞋"啦,我最初連敷5日,之後就隔日用,D皮膚變得好番晒咁滯啦,好開心!!!

2款MASK都好好用,薰衣草MASK有舒緩功效,質感清爽一D,而百合MASK有花香味,不過就比較滋潤,以前我只係覺得PAPER MASK O岩夏天用,不過佢加O左導入精華搽O左先敷,真係比平時單用PAPER MASK更補水更滋潤,係連秋冬都用得O架..

除O左呢2隻仲有玫瑰保濕同櫻花美白,我下次想試下玫瑰味呀..

P.S. 我會每款送出1片,如果有興趣既SIS請PM"我想JOIN",截止日期係11月4日晚上12時正,抽中既SIS我會通知你..

沒有留言 :

發佈留言