2010年11月3日星期三

初試淘寶衫~~

其實我O係淘寶已經買過唔少野,鞋,袋,飾物,美甲用品等等,唯一係衫我唔夠膽買,因為我見唔少SIS買番黎都好細件,而且示範既MODEL真係瘦到營養不良咁,所以我咁大份既身形,著得到就奇啦..

不過今次見MANYEE買開,佢又話D SIZE都OK,所以就買幾件試下,唔O岩都冇咁肉痛嘛..


呢2件真係物超所值,靚呀...

冷衫幾厚冷O架,下面有DETAILS我好鐘意,而且好O岩身又唔拮肉...

件褸係厚身棉,所以係軟身O架,著上身幾好睇...


長版TEE係我睇中隻PANDA先買,不過我估唔到佢HIP位係窄過上身好多,變O左有D貼下半截..
外套比示範既細好多囉,手臂位係貼貼地O架,但個身就係鬆既,都OK...

P.S. 其實仲有條幾蚊既巾,不過真係好唔掂,同相差太遠,應該唔會用囉,所以唔影啦..

沒有留言 :

發佈留言