2010年11月30日星期二

保護同時自我修復: SIBU BEAUTY沙棘護膚~~

沙棘--早於幾年前已經接觸過,當時係飲用佢既膠原蛋白飲料,因為佢既自我修復同抗氧化功效都好出色,所以除O左內服既美容保健飲品之外,仲有生產成護膚品..


SIBU BEAUTY CLEAN & DETOX SEA BUCKTHORN FACIAL SOAP

沙棘潔面皂--淨化排毒 3.5OZ.

SIBU BEAUTY REPAIR & PROTECT SEA BUCKTHORN DAYTIME FACIAL CREAM

沙棘全效修護霜--修護受損肌膚 1OZ.


喚醒肌膚細胞,深層潔淨面上污垢,含豐富泡沫,不刺激肌膚,為肌膚進行排毒及修復肌膚,同時對抗紫外線和破壞細胞的自由基..

--深層清潔面上污垢

--排出毒素

--阻止細菌生長

--具收儉鎮靜功效

--更生肌膚細胞組織

--修補肌膚疤痕及傷口

--對抗紫外線和自由基對細胞的傷害


啡黃色既洗面梘,上面有D一粒粒既,相信係沙棘黎,濕水之後輕易起泡,我習慣用起泡網幫手,打出黎既泡係好綿密幼細..


用完皮膚感覺好乾淨,而且望落白淨O左好多,但可能而家係冬天既關係,初初用O個時覺得有D乾同掹緊,但用O左幾日之後,皮膚適應O左就OK啦..


沙棘全效修護霜含豐富Omega 7 脂肪酸能幫助肌膚自我增新膠原蛋白,為您的肌膚營造一層天然保濕屏障,有助滋潤,活化,修補及保護肌膚功能,質地輕柔而且不油膩的沙棘全效修護霜適合天天使用,帶著清新柑橘香味,讓每天早上都帶著精神活力迎接新的一天..


FACIAL CREAM係略為杰身既LOTION狀,淡黃色帶有應該係沙棘既味道??搽完要按摩約一分鐘皮膚先吸收晒,但就好爽身唔LUP..


用完洗面梘比較乾,即時搽上FACIAL CREAM就可以滋潤皮膚,同時鎖住水份..

可能成份比較天然既關係,而沙棘既味道又比較特別,所以初初用O個時覺得唔太好聞,要使用一段時間先會習慣,但對皮膚健康既護膚品,我都會堅持用落去..

好多人以為只有夏天,甚至係油性皮膚既人先適合用洗面梘,其實呢個唔係正確既觀念,只係因為我地習慣使用CLEANSING GEL/LOTION/MILK黎洗面,一開始轉用梘當然係有明顯分別啦,但其實係錯覺黎,因為只要用上幾日,呢個感覺就會慢慢消失,仲會覺得用洗面梘既皮膚乾淨好多添..

清潔完當然要搽上保濕霜,FACIAL CREAM有一定既滋潤感,但又可以令皮膚保持乾爽,如果覺得有需要,可以自行加上精華素先搽CREAM,又或者再佢打底再搽油份高一D既面霜,用上7日,皮膚係明顯比之前乾淨明亮,走米黑頭都少O左,O係冬天KEEP住用佢,應該可以用少好多DEEP CLEAN MASK同磨砂..

沒有留言 :

發佈留言