2010年11月11日星期四

獨特香薰味道: CAUDALIE BEAUTY ELIXIR

自少都唔太鐘意濃烈既香味,唯獨是香薰既味道,我接受能力好高,好多人覺得唔多好聞既木系香薰,我反而最鐘意添,所以基本上所有香薰SKINCARE,都係我心頭好..

法國品牌CAUDALIE O係好多年前已經開始接觸,當時第一樣使用既就係呢枝BEAUTY ELIXIR,獨特既香薰味道,令我一試已經愛上...


CAUDALIE BEAUTY ELIXIR 葡萄籽活性爽膚水

$148/30ML,$432/100ML@SASA

葡萄籽活性爽膚水來自17世紀匈牙利皇后保持青春的秘訣配方,內含迷迭香精油和玫瑰萃取物,散發陣陣清新的提神香氣,而且更能保濕肌膚,達收歛毛孔之效,用後可使肌膚回復光澤;加上橙花水可強化保濕及維持肌膚水嫩幼滑,不但可作妝前打底使用,妝後使用更有定妝及保濕的功能...

使用方法: 將上層香薰油與葡萄水搖勻後,(閉上眼睛)均勻噴於面部,輕拍至完全吸收..


玻璃樽身既ELIXIR,噴咀細細但噴出範圍頗大,全面通常噴2-3下已經足夠;雖然有香薰油成份,不過由於比例唔多,所以噴上面只會聞到陣陣香薰味道,而冇半點油膩感覺..

只係用O左2個星期,我已經用O左1/3啦,可想而知我幾鐘意....


1. 剛噴上面..

2. 10秒之後..

3. 約1分鐘後..

ELIXIR本身有薄荷成份,所以噴完面部肌膚會感覺到涼涼地,其香薰成份有同時收歛同保濕既功效,加上成枝都係用葡萄水做基底,就更加純淨天然,敏感皮膚特別適用...

因為係噴霧狀而且感覺清涼,所以春夏潮濕又悶熱時,可以用黎代替TONER使用,仲可以收細毛孔添;不過而家入秋之後,我皮膚變得比較乾,當TONER用就略嫌唔夠,但作妝前妝後保濕定妝就VERY GOOD啦,有時化O左妝O係OFFICE太乾,補妝前噴下都唔錯..

而且我太鐘意佢個味道,每晚瞓覺之前同朝早起身都會噴下,聞住陣味個人寧捨開心D,HAHAH..

沒有留言 :

發佈留言