2010年11月22日星期一

OLAY一夜喚醒肌膚EVENT~~

O係過去既星期五,我同一眾BLOGGERS出現於中環蘭桂坊,唔好誤會喎,我地唔係約好夜蒲,而係參加由OLAY舉辦既"一夜喚醒肌膚BLOGGER聚會..


舉行既地點: RAIN RESTAURANT & BAR...


當然唔少得今次既主角: OLAY REGENERIST SUPER CREAM同新品NIGHT RESURFACING ELIXIR...


不過最特別既係,為O左配合新品係夜晚使用,仲安排O左香薰導師ALICE教我地整香水,可以噴O係床上面,香噴噴咁入睡...


因為我只愛橙花同依蘭依蘭味,所以我冇跟足落埋前調既香薰,味道出黎會比較濃郁..


整完香水,當然係HAPPY既DINNER時間啦,大家有傾有講,時間過得好快...


最後仲拎O左份OLAY REGENERIST SUPER CREAMNIGHT RESURFACING ELIXIR返去添,我對枝ELIXIR超有興趣,所以當晚已經即刻開黎試,用得一段時間,再同大家分享啦...

沒有留言 :

發佈留言