2010年11月23日星期二

雙手既保護膜: ROSKEN SKIN REPAIR~~

曾幾何時,我都好熱衷於各大品牌好似L家既乳木果味,J家既ROSE味同C家既BB味HAND CREAM,不過自從有次我竟然O係個多月就用晒一枝150ML既HAND CREAM之後,我就知道雖然佢既味道係好香,但我咁用法,真係一年要花上千幾二千蚊先夠,實在唔太化算,所以最近幾年,我都主要用D平價又滋潤既HAND CREAM...


ROSKEN SKIN REPAIR DRY SKIN CREAM 洛士健護膚膏

$75.9/375ML

特別為極乾燥爆拆之肌膚而設,醫學臨床測試証實,能迅速滲透,滋潤及修補乾燥肌膚,首次使用明顯地解決肌膚乾燥爆拆的情況,只需4天肌膚雙倍滋潤..

含Dimethicone 於肌膚表面形成保護層並注入水分,防止水分流失,有效極舒緩因乾燥引起皮膚痕癢,爆拆,脫皮及龜裂...

持續使用可阻止造成極乾燥皮膚的惡性皮膚循環,修復極乾燥及爆拆皮膚,有效改善長期脫皮,龜裂及皮膚粗糙的問題,使肌膚回復柔滑健康..


質地介紹LOTION同CREAM狀,有少少檸檬香味,搽完好快被皮膚吸收..


其實佢係全身都用得,不過我鐘意當HAND CREAM用,貪佢夠滋又唔LUP,搽完好似有層薄膜咁包住雙手,成日洗手都唔會覺得好乾,仲好滑添..

我用緊既泵裝SIZE,用黎擺O係公司OR屋企都好方便,一枝有成375ML,夠我用至少一個冬天O架啦,因為佢都好夠潤;另外佢仲有細枝TUBE裝,可以放O係手袋隨時搽都得..

而且價錢平,成日補搽同大量使用都唔會肉痛,而且對D成日要洗手或者長期要接觸水既人,真係特別O岩用O架..

銷售點:
屈臣氏,萬寧,Vivo+,Colormix 及各大藥房

沒有留言 :

發佈留言