2010年8月13日星期五

METHODE SWISS 重點美白淡斑精華

要擁有白淨無暇既肌膚,除O左美白產品可以幫到你之外,其實去斑護理都好重要,唔想面上既黑色素愈積愈多,就要及早行動啦....


METHODE SWISS WHITENING SPOT ERASER

重點美白淡斑精華 $360/15ML

藉由因對黑色素形成的突破性了解而誕生的三個配方的協同作用,幫助消除頑固的色斑,調節黑色素生成,刺激細胞更生,保護肌膚免受污染傷害....以顯著地亮肌,令面色均勻一致..


TUBE裝但泵咀好細,按一下份量O岩O岩好..


MADE IN SWITZERLAND....講真,我都係第一次用瑞士出既SKINCARE..


一泵份量,質地係白色乳液狀..


推開其實好薄身....


輕按幾下已經吸收晒,只係有少許光澤感...


左: 使用前,本身斑唔多,而且只係程淺啡色...

右: 使用2星期後,見到淡O左DD,斑位膚色好似均勻O左..


搽O左SPOT ERASER之後,水份,柔軟度都有2格,油份有5格爆燈,其實佢都係滋潤成份較高...

試用日期: 16日

皮膚性質: 混合偏乾,易敏感起粒粒,面頰位置有淺啡斑..

用後感:

其實我面上既斑唔算多,只係近幾年先有,呈淺啡色既,不過一旦出現係好難清除,尤其我皮膚偏白,有幾點O係面頰位確實係好礙眼...

METHODE SWISS重點美白淡斑精華係CREAM狀,比較滋潤,好O岩搽O係面頰位成日出斑既位置,因為呢D地方都係比較乾,而且易敏感,不過用佢係完全OK,證明佢真係性質溫和..

我通常係晚上使用,搽完所有護膚程序之後就用佢,輕點O係斑上面,再輕輕推開,使用十幾日之後,斑位皮膚變得比較有光澤同均勻,斑就好似淡O左少少,我相信要使用一段時間,效果會更明顯..

有興趣可以去SASA網頁睇下METHOD SWISS既資料同產品:

沒有留言 :

發佈留言