2010年8月11日星期三

唔使挨餓都可以KEEP FIT??

坊間其實都有唔少減肥食品/藥品,進食期間的確可以控制食慾,令胃口細一D,不過一旦停食,就好似搖搖咁反彈,有可能比未食之前仲肥,所以最有效又持久既方法,都係均衡飲食+運動,講就真係話咁易,但要實行,尤其我地呢D成日坐OFFICE既OL,應該好難..

所以唯有O係飲食方面入手,方便又好味既代餐自然成為不二之選,連台灣"女人我最大"既柳燕老師都有介紹過:


KG CHECK高纖美窈代餐有多鐘味道,打破以往MILK SHAKE代餐既傳統形象,口味共有10種,分別係:

低糖蔓越莓餅 (3包/盒)  $78@

高纖湯 (7包/盒) 共有6種口味(玉米,海鮮,蘑菇,蕃茄羅宋,馬鈴薯蔬菜,南瓜蔬菜)$120@
高纖飲 (10包/盒) 共有3種口味(玄米綠茶,麥香豆奶,杏仁) $100@


建議既食用方法...


高纖湯每包大約80-91的卡路里...

每湯包含500毫克世界專利Super CitrimaxR超級藤黃果成分,Super CitrimaxR是一種來於自然植物萃取物,擁有多項臨床研究,是全球最暢銷的窈窕素材之一..

另外每包亦約含6克的蛋白質,蛋白質是胺基酸的來源,是身體組織成長,修護與維持的基礎,在曲線管理過程中,若身體攝取的蛋白質不足,身體會轉而消化肌肉組織,將不利於健康...


倒出黎係湯粉,只要加250毫升熱水...


攪拌1分鐘就即可食用,真係好香濃好飲..

個人喜好問題,始終覺得正餐要係鹹食先可以KEEP住飲,MILK SHAKE我真係超唔鐘意,而且佢有少少杰身,飲一杯已經有飽肚感,用黎代替早餐係絕對足夠既,不過用黎代替晒LUNCH同DINNER就唔得啦,我飲佢要都仲要食其他野,但份量只係平時既一半到,有時LUNCH我會加2片麵包,真係好味又唔使挨餓...

佢6隻口味都好好飲,但我最鐘意佢既蘑菇同玉米,超正....


高纖飲無添加人工香精,無奶精,無奶粉成份...


同湯一樣都係粉,加250毫升熱水就飲得..

有時TEA TIME肚餓OR餐與餐之間口痕既話,沖一杯飲真係唔錯,尤其公司冷氣咁凍,飲熱飲就O岩晒,而且我唔太鐘意甜野,平時出街飲野我都係走甜既,所以無糖配方絕對係我心水...

3隻之中綠茶玄米最GOOD,因為我係無茶不歡,而且有粒粒玄米O係面,有口感又好味...


低糖蔓越莓餅每片都只有10卡路里,而且添加膠原蛋白,可以有埋美肌功效..



一口一片既大小,與一般西點餅乾比較油脂量減少約一半O架.,一盒有16片,食晒都只有160卡,好O岩鐘意甜食又忍唔到口既SIS,而且味道唔太甜,我都覺得OK,真係每日非甜不可既人,呢個餅同高纖飲就真係O岩晒..

因為全部代餐都係高纖既關係,所以加速O左腸道既蠕動,雖然平時冇便秘既問題,不過去TOILET既次數同量的確係多O左,但又唔係肚痾,大家唔使擔心...

食O左個幾星期,我覺得個肚腩細O左少少,同埋覺得個人冇咁水腫,磅數方面其實都係差唔多,但我其間冇戒口照食野,冇肥到都已經唔錯啦,而且代餐味道好好,長期KEEP住食都覺得OK喎,價格亦都比一般代餐便宜得多..

食用亦都好方便,只要有熱水就可以,O係OFFICE用就O岩晒,如果有興趣可以瀏覽以下網站,O係專門店OR ONLINE買都好方便..

ENID台灣美妝專門店

沒有留言 :

發佈留言