2010年8月5日星期四

KONAD印甲第二十三回--七彩豹紋甲(有示範教學)

自從MIRUKU JACKIE有開班之後,我就發現佢教O左唔少新技巧,搞到我好想試下整,上次成功印O左公仔之後,今次就試七彩底加豹紋...


有冇發現我今次全印油....HEHEH...只因為我懶...


整好就係咁O架啦,我CUT到D甲短冇可短...


都唔係好七彩,但我覺得幾靚幾得意..


ZOOM近D就係咁..

其實真係好易整,今次我整埋示範教學,又係一睇就識...SO EASY~~


STEP 1: 用SPONGE將白色印油印晒成塊甲...


STEP 2: 用棉花棒隨意點上黃色印油..


STEP 3: 再點上粉紅色印油(如果用好多色,我建議點由淺既色點起)


STEP 4: 再印上M57版豹紋圖..


STEP 5: 上埋TOP,完成...

係咪簡單又易整呢???底色既配搭同圖唔同,出黎效果又會唔同O架啦,大家有興趣都可以自己動手試下...

沒有留言 :

發佈留言