2010年8月9日星期一

天然香水: 香薰DIY

一向都冇搽香水既習慣,可能本身唔係太鐘意D味道濃烈既野,不過香薰既天然味道我就好鐘意,幾年前仲曾經沉迷過一排,買埋書學整SKINCARE添,但用佢整香水就真係未試過喎..


今次可以去ALI'S ARMOATHERAPY香水工作坊學下野啦...


枱面有唔同既香薰油比我地揀..


仲有一人一SET工具:

1)寫上香薰油名稱既紙(可以比我地MARK底用O左邊幾隻同幾多滴)

2)吉既噴樽1個

3)試紙4張(比我地滴上唔同既油,可以夾埋試聞下O唔OK)

4)咖啡粉(可以比嗅覺REFRESH一下)


香水FORMULA...


我既份量就係:

GERANIUM ROSE 8滴

CEDARWOOD 1滴

SWEET ORANGE 1滴

CEDARWOOD同BENZOIN都係有定香既作用,而且味道比較濃,所以導師話如果要用,只可以揀1隻同埋滴1-2滴就好啦....

其實我係好鐘意木/根既香薰味道,好似廣霍香,乳香O個D,所以CEDARWOOD我都幾鐘意,不過佢真係比較搶個味,所以我都係落1滴,而本身對果香麻麻,所以落O左好多GERANIUM ROSE,再加1滴SWEET ORANGE BALANCE番....


見到有好多TEST TUBE嗎??係用黎滴溶解劑,水同香水基劑既....


整好就係咁O架啦,滴晒所有野搖勻佢,等大約48小時就可以用...

其實除O左用黎整香水,仲可以整香膏,香油...等等....份量都係用8-10滴香薰油,前者加WAX,後者加基底油就可以,由於香薰油成份天然,係100%由植物提鍊出黎,所以除O左有香味之外,仲有療效O架....

當然你仲可以整SKINCARE用啦,香薰油搽面係用1%,搽身就用3%,溝CREAM/ LOTION/ GEL/ OIL BASE就可以用O架啦,不過記得要用深色既容器,擺陰涼既地方,亦唔好存放太耐,唔係會影響個味道同療效...

去完WORKSHOP,我既香薰癮好似又有番D,好鬼想DIY下其他下玩添...

沒有留言 :

發佈留言