2010年8月29日星期日

新品推介: ESTEE LAUDER升級眼部基因修護精華

講起ESTEE LAUDER NIGHT REPAIR系列,我諗大家都唔會陌生,因為係佢既皇牌產品,早前出席介紹新產品ANR EYE既WORKSHOP,得到試用ANR EYE同ANR既機會,而家係時候作出分享...


ESTEE LAUDER升級眼部基因修護精華

質感輕盈如啫喱的精華,有助擊退各種眼周老化徵兆──細紋、皺紋、浮腫、黑眼圈、膚色不均等問題。沿用同系的基因協調技術,及首次應用Alkyl Guanine Transferase微囊載體,並蘊含抗刺激物組合、抗氧化物及高濃度的透明質酸


ESTEE LAUDER ADVANCED NIGHT REPAIR EYE SYNCHRONIZED COMPLEX

升級眼部基因修護精華  

$430/15ML

ESTEE LAUDER ADVANCED NIGHT REPAIR SYNCHRONIZED COMPLEX

升級特潤基因修護露  

$480/30ML (試用7ML)


附上專用圓頭刮棒,可以取出適當既份量搽眼,好方便...


眼部精華係有少少GEL狀,推開之後好滑,皮膚好似有層薄膜咁,但唔會覺LUP..


搽既時候,只要重點O係圈住既3個位稍加按摩,其餘就用輕彈方式就可以...


修護露質感比較水,推開既同時輕易被皮膚吸收..

'
眼部精華同修護露使用完之後,皮膚水份,油份同柔軟度都有所提升...


雖然用O左只有一星期左右既時間,不過我諗大家都睇得出係有明顯改善,平日最困擾我既眼部問題係浮腫,因為體質同夜瞓既習慣,本身好易水腫,所以雙眼都唔例外..

上圖中可以睇到,未用之前對眼真係好腫,呢張我已經係晚上影O架啦,唔止眼皮腫,眼肚位仲有D眼袋同乾紋添,但用O左之後,估唔到真係眼腫既問題解決到喎,真係SHARP好多,重要使用後O個張係一瞓醒就影O架,完全唔腫呀,而且乾紋都淡O左...

只不過黑眼圈就好似未有改善,都係差唔多,但我相信呢個要比D時間用,先睇到效果,但整體我已經好滿意...


ANR修護露其實以前都用過,不過O個時覺得好LUP同埋太潤,今次試既係升級配方,真係爽身好多喎,一DROP既份量已經夠搽全面..

使用完之後,最明顯係膚質有改善,平滑而細緻O左,不過佢對於混合性皮膚既我黎講,搽O係下巴同鼻既份量只要經經帶過就好,唔係好易出粒粒,所以我都係集中搽面額位置..

ANR EYE將於9月1日推出,有興趣可以去專櫃/專門店試下質地..

沒有留言 :

發佈留言