2010年8月2日星期一

是日收穫: 牛爾紅酒MASK+亮麗EYELASH~~

夏天我除O左PAPER MASK之外,GEL MASK都係我既愛用品之一,早前試過COLETTE既香檳MASK覺得唔錯,其實想襯佢做PROMOTION時入個紅酒MASK用下,不過咁O岩最近知道朋友去台灣,可以幫我買到牛爾紅酒MASK,咁梗係買佢啦,平好多喎,而且以前用過覺得都幾好...


佢做緊買4送1,大家夾份買,我入O左3罌...


亮麗A2 EYELASH...


透明梗...


上眼好自然..


合埋眼,其實佢個尾都幾長好翹...


眼頭短眼尾長,由下望上都唔會覺好誇張...

呢款係BABY_YEE話幾好我先入一盒試下,因為透明梗我一向麻麻,雖然佢都幾軟身同埋睇唔到個邊,會再自然一D,但同黑邊既相比,佢係整唔到個孤度定O左型先上眼O架,所以貼O個時要再小心D,但出黎效果係好好,而且戴得好舒服...

最近入手O左好多EYELASH,睇怕到年底都唔使再買住...

沒有留言 :

發佈留言