2010年8月12日星期四

清貨行動: ACTION 27

最近狀態大勇呀,用野用得超快,不過仲有好多STOCKS未用完,真係STOCKS尚未用完,同志仍需努力,加油!!!


左起:

THE BODY SHOP ICE BLUE SHAMPOO 250ML

--涼涼地既SHAMPOO,好O岩夏天用,清爽感覺幾正,不過就乾O左少少..

CRABTREE & EVELYN GARDERNERS HAND RECOVERY 100ML

--用完對手好SOFT好潤,而且有香薰味道幾正,但O岩秋冬天氣用多D..

ORIGINS GINZING EYE CREAM (SAMPLE)

--滋潤得黎唔LUP既EYE CREAM

CUREL BODY LOTION (SAMPLE)

--敏感皮膚用真係唔錯...

NEUTROGENA HAND CREAM (SAMPLE)

--夏天用真係好LUP下,所以我只係瞓前搽,用O左倒刺係少D..


KATE NAIL COLOR REMOVER

--長期KEEP住用,VERY GOOD...

JOHNSON BOSY WASH 100ML

--都幾香既BODY WASH,用完幾SMOOTH..

ELEMIS LIQUID LAYER SUNBLOCK SPF30 40ML

--用O左成大半年先用完,初初用O個時係冬天,都覺得幾爽身O架,不過夏天用就真係LUP啦,所以先用咁耐...

ETUDE HOUSE NAIL POLISH 7ML

--舊年夏天買既2枝ETUDE HOUS都用晒,可想而知我有幾鐘意...


REVLON EYELINER

--已經用完第2枝LU,我諗用埋手頭上枝ESTEE LAUDER,都會回購,因為隻色太靚..

RMK LIQUID FDT (TRAVEL SIZE 15ML)

--比我膚色深O左少少,不過個TEXTURE幾好..

CELGEN SUNBLOCK 70G

--真係超好用既防曬,我好少用得咁快,搽身搽面都一樣咁GOOD..

JAMIESON ALOE VERA GEL 240ML

--又係長期KEEP住既愛用品..

貴娜美顏水

--好耐之前用開,不過突然附近既藥房冇得賣,就冇用O左成年LU,直至最近有人話上水有得賣,就叫家姐同我入貨...


KONAD白色印油

--玩O左KONAD都係7個月既時間,白色真係用得好快,好在已經入定多枝..

KONAD TOP COAT

--印KONAD一定要用,又係無可避免地用得好快...

MELVITA ROSEHIP OIL 50ML

--滋潤去紋一流,夏天用黎搽面真係LUP O左少少,但用黎搽頸同橙皮紋既地方就真係唔錯...

BIODERMA CLEANSING WATER 250ML

--超O岩敏感皮膚用既卸妝水,溫和又爽身,夏天用好正..


BIOTHERM AQUA SOURCE TONER 200ML

--只係個幾月就消滅O左既TONER

HEAD & SHOULDERS HAIR & SCALP SHAMPOO / CONDITIONER 200ML

--用得好快,可能我日日洗頭而且頭髮又長啦,不過真係好正...

沒有留言 :

發佈留言