2011年9月18日星期日

水份UP UP UP@CLARINS水潤活肌保濕系列簡介會

星期日--應該係唔少上班族難得可以瞓到自然醒既日子,當然我都唔例外啦........如果冇地方要去的話;上星期我未到中午12點就起身(對我黎講已經早O架啦),去到九龍灣CLARINS新OFFICE...


其實係參加全新HYDRA QUENCH水潤活肌保濕系列簡介會...


了解同親身試下新產品...

HYDRA QUENCH INTENSIVE SERUM BI-PHASE...

HYDRA QUENCH CREAM-GEL、HYDRA QUENCH CREAM-MELT、HYDRA QUENCH CREAM..


枱上除O左有全新HYDRA QUENCH系列之外,仲有卸妝產品同TONER俾大家可以即場試用...


因為我只試上手,所以只用上卸妝水同TONER抹做清潔同爽膚先..


水潤活肌保濕精華同一般精華不同,係有水油2層,用時要搖勻先吱出黎..


水潤活肌保濕霜有3種不同質地,分別適合乾性、中性、混合性皮膚使用..

使用前後職員都有同我地測試下水份,唔知點解我本身皮膚既水份都幾高,大家都係3X/4X%,我第一次測有81%,第二次大幅減少都有64%,HAHAH...用完之後第一次測係84%,第二次係69%,儘管我水份唔低,但都有明顯上升...


O係乾燥日子,除O左只搽上合適既保濕產品之外,仲需要定期敷個加強版MASK,只需要全新HDYRA QUENCH INTENSIVE SERUM BI-PHASECREAM MASK同皇牌TREATMENT OIL..


吱上適量既MASK,再加4-5滴OIL同4泵SERUM,溝勻就可以敷上面O架啦,我用上手都明顯白滑O左,現場有試上面既BLOGGERS都話唔錯,而且只要5分鐘,真係幾方便..


最後每人拎走兩件產品返去試用,其實我已經用O左有一星期時間,過2日就會出文分享,有興趣知多D資料同用後感,就要留意啦^^

沒有留言 :

發佈留言