2011年9月2日星期五

我個微絲血管鼻有救啦!!!!

一直以黎,因為遺傳問題同敏感皮膚既關係,我個鼻既微絲血管都好明顯;加上天氣因素影響出現過敏既時候,就唔單止泛紅,仲會毛孔好大又出粒粒添,老實講我已經處於半放棄狀態好一段時間..


不過上個月去K'S ORGANIC SKINCARE試做FACIAL時,美容師話原來係有得救喎!!!!只要乖乖地用呢兩款MASK就可以,半信半疑之下就入手個TRAVEL SIZE試下先..


EMINENCE CALM SKIN ARNICA MASK & CLEAR SKIN PROBIOTIC MASK  

$178/15ML@


EMINENCE既MASK都係好濃縮,部份仲會有草本粒粒O係入面,所以每次使用時,都需要用清水溝開先..

坊間係會叫你MASK同水以1:1咁開,但美容師話咁樣會太稀,其實2:1已經可以...


因為我皮膚問題唔係全面都一樣,所以鼻既敏感同咀角就敷上CALM MASK,再O係上面同面珠位加一層CLEAR MASK去粒粒同消炎;唔使擔心溝埋會有問題,EMINENCE MASK係全有機天然成份,單獨或者同時使用都一樣OK...


睇下效果如何???我知道敏感同微絲血管唔係一朝一夕可以解決既問題,不過估唔到只係敷呢2個MASK,真係有明顯改善,冇咁紅,而且毛孔仲收細好多添!!!!

不過因為我想快D見效同問題都幾嚴重,所以初時係連敷3日,之後就隔日咁敷,如果已經開始見有好轉,就可以改為一星期用2次....


面珠位又乾又有粒粒既皮膚,都變得SOFT同平滑好多...

咁O岩前幾日我眼角冇啦啦出O左粒瘡,呢個位置我都唔敢搽D消炎野,怕會太刺激呀!!!所以試下敷CLEAR MASK,涼涼地幾舒服,亦都唔"攻"眼,我敷O左1次咋,2日後已經平晒無野LU,真係超好用!!!!

其實佢仲有好多唔同款式既MASK,如果好想試又唔知邊隻先O岩,可以上去鋪頭咨詢職員,佢地可以比到最合適既意見,因為EMINENCE既MASK都唔算好平,問清楚先買就最好^^

1 則留言 :

  1. wa...d粒粒加埋個cream mask...好似m記魚柳包入面d有青瓜粒既沙律醬, 搞到我好想食...hahaha

    回覆刪除