2011年9月1日星期四

預防三高有妙法: 非一般的醋

剛過去既8月非常忙碌,返工、打文、出席活動、去街...ETC,因此進食O左唔少高脂高糖食物,除O左身形持續爆脹之外,腸胃都差O左好多>_<....


上星期出席活動,到場每人先奉上一杯冰涼飲品,酸酸甜甜,其實係D咩黎??


原來係黎自台灣既元氣鹼梅陳醋($368/300ML),加水開就可以飲得啦,食滯既日子飲真係份外合適,所以活動未開始前我已經飲O左2大杯啦....爽!!!!


食得健康元氣分享會--品牌搵黎同樣來自台灣既金剛做代言,形象搞笑得黎入屋^^


活動上安排既食物,全部都可以配上鹼梅陳醋食用,我覺得用黎配麵包非常好食,雖然之前已經食完LUNCH,但我都食O左4片呀!!!!


享受食物之際,品牌代表、營養師都分別出黎講解元氣鹼梅陳醋與坊間一般飲食醋既分別,以及對身體有什麼好處...

原來佢地係採用意國陳年醋BALSAMIC VINEGAR醃製十年既日本梅干UMEBOSHI製成,飲用後可以調節身體既酸鹼度,並且有以下功效:

--鹼化活血,軟化血管,令血流暢順...

--化酸解毒,健胃養肝,有效消除疲勞..

--排降毒素及脂質,可控制體重..


最特別係配上甜點原來有意想不到既效果,本身唔太好甜食既我都掃光光..


既然佢對身體有咁好療效,拎番屋企當然要即刻比媽媽試飲,因為佢本身已經有30年既高血壓嘛,三高已經有其中一高..

我同媽媽都覺得佢幾易入口,而且飲用完之後腸胃係比較舒服,去TOILET都順暢D..


盒入面原來有張紙仔,係飲用之前用黎測試自己既酸鹼值O架!!(我飲完先發現=_=)


與一般飲食醋唔同,佢係比較杰身而且有不少梅肉,因此更有感;而且食法多樣化,可以加水飲用,塗上食物即食,甚至用黎煮菜當調味料都一樣OK..

我比較鐘意加凍水飲用,方便快捷,O岩晒想健康又懶既都市人,有興趣不妨到各大萬寧選購啦^^

沒有留言 :

發佈留言