2011年9月15日星期四

SOYJOY COOKING CLASS: 大豆士多啤梨海棉蛋糕

SOYJOY COOKING CLASS: 大豆士多啤梨海棉蛋糕
相信大部份女士們,單睇見賣相精緻既甜品,都已經覺得好興奮,要是可以吃一口,臉上必定充滿幸福滿足既表情!!不過......你知道一個蛋糕既製作,係需要幾多牛油、奶油、糖..等等高脂高糖既成份嗎???唔想滿足口腹之慾同時又長了肚子,就要睇下我上星期參加既大豆士多啤梨海棉蛋糕製作班啦..


今次活動係O係SOGO CLUB舉行,換上圍裙之後就GOGOGO...


房內擺滿SOYJOY大豆滋味棒同家族成員....我最鐘意粒"啦啦豆",好搞野!!!


正式製作之前,當然要講解下大豆既營養同對健康既好處啦,除O左有豐富既蛋白質,入面既大豆異黃酮對女性周期/更年期不適都有幫助,而大豆纖維素就可以改善腸道問題...

不過香港人生活忙碌,未必每日都可以進食足夠份量既大豆,而SOYJOY大豆果滋棒屬於低GI食物,每條由50粒大豆製造,仲加有不同生果,好味飽肚又有益,係吸取大豆營養既另一個好方法...


到師傅示範啦...真係"大師一出手,就知有沒有"..AHHA...

海棉蛋糕底

1) 蛋白以電動打蛋器打至略杰,再加糖加至企身..

2) 加入蛋黃拌勻..

3) 將已混合既大豆粉、麵粉加入蛋醬中...

4) 最後加入已溶既牛油拌勻...

5) 以190度焗15分鐘...


大豆忌廉

1) 將忌廉、糖、大豆粉及煉奶混合打起..

2) 將焗好既蛋糕橫向切成兩半

3) 在一片蛋糕上吱一層忌廉,鋪上士多啤梨..

4) 再吱一層忌廉..

5) 蓋上另一片蛋糕..

6) 面上吱上忌廉,可加士多啤梨或其他水果作裝飾..

7) 水果面掃上啫喱水,將SOYJOY大豆滋味棒切開/弄碎加面即成..


之後就係自己動手時間啦..

因為整時對手唔太方拎相機(衛生問題),所以過程我冇咩影,要睇STEPS可以睇番上面師傅既示範,不過值得一提係大豆粉,入面有一粒粒碎,我覺得好特別,而且整出黎既CREAM係會淡口一D,O岩晒唔太嗜甜既我...


整完就係咁啦,都算對得住江東父老掛.......!!!!:P

加上SOYJOY大豆滋味棒絕對係點晴位,因為淡口既大豆CREAM加有口感又甜甜地既滋味棒碎係VERY GOOD既配搭,不過味道最好配合番,好似今次我就係用上士多啤梨味啦,如果加香蕉味/朱古力味應該會有D怪,HAHA..


大家有興趣想同我一樣動手DIY個大豆蛋糕嗎??遲D仲有一班O架!!!只要你係SOYJOY MEMBER (登記按此)就可以免費參加..

SOYJOY大豆蛋糕製作班
2011年10月1日(星期六)
下午2:30 -5:30
名日期: 2011年9月20至30日(名額15名,先到先得)
將姓名、身份證號碼(頭4個數目字)、聯絡電話電郵至soyjoy@otsuka.com

想知道更多詳情,下星期開始可以瀏覽SOYJOY網站:

沒有留言 :

發佈留言