2011年9月8日星期四

ENID X STAGE@BRIDAL ACADEMY + 試玩紅色囍事睫毛

自從出來工作之後,幾乎每日都會化妝,所以一般日常妝容,我都可以HANDLE得到;不過遇上特別場合、或者想有D變化,我就完全無從入手啦!!!所以上月獲ENID台灣美妝既邀請,可以参加由星級化妝師KENNETH WONG主理既秋冬眼妝班,當然要即刻報到...


當晚舉辦場地位於BRIDAL ACADEMY,大家坐定定之後,就由KENNETH WONG開始示範一個舞台妝啦...


點解話係一個舞台妝,因為用色都幾大膽下,相信你唔會日常化呢個眼妝...AHHA..

用胭脂色大範圍搽眼下至權骨位,印上漸變層次感,再用金色EYE GEL搽滿整個眼蓋,之後再貼上紅色囍事睫毛,搽上NUDE色LIPSTICK就完成啦..


配合MODEL既型格髮型,絕對係加晒分,用黎影相行SHOW都好正..


示範完高難度眼妝(對於我黎講),之後就由另一位化妝師ZOEY登場,今次就USER-FRIENDLY得多,係一個普通晚妝...


ZOEY用上既產品,全部都係ENID台灣美妝有售既,包括JEALOUSNESS,SAVA,紅色囍事等等...
其中我對於SAVA最有興趣,因為完全係開架價錢,但係專櫃包裝,好吸引呀!!!


MODEL化完妝之後,雙眼真係電力十足喎!!!


上完堂之後,ENID台灣美妝仲送上大堆頭化妝產品,有我想試既SAVA呀!!!超開心!!!不過咁多野,當然要逐樣慢慢試啦,想睇就要留意我之後既不定期分享啦!!!而第一樣要試既,大家估到係咩嗎??

當然係我至愛既假睫毛啦..


紅色囍事假睫毛 D3122 $150/一盒10對

其實我唔係第一次試用紅色囍事睫毛,早前參加過既睫毛班(重溫按此)已經有貼過,不過當時既款式同今次完全唔同...


D3122其實都幾濃密,不過因為佢既睫毛唔算長,所以貼上面都唔會好誇張..

我自己就比較鐘意剪短少少,雙眼望落會效果會比較圓,而且會自然一D..

但呢個款對於初學者可能唔太合適,或者會覺得濃密O左D,不過我就完全OK,貼O左只要加少少眼妝已經好靚,而且戴得幾舒服!!!不過紅色囍事既睫毛款超多,有興趣不妨到店舖走一轉,話唔定會搵到心頭好^^

ENID台灣美妝:

BRIDAL ACADEMY:

沒有留言 :

發佈留言