2011年9月7日星期三

REVEBEL NATURA REFACE系列: 產品試用篇

上回講到GATHERING之後,每人都帶走一SET6件REVEBEL NATURA REFACE產品返去試用;不過並不是人人都一樣,貼心既REVEBEL早於活動前,已經仔細詢問我地既皮膚性質同需要,以作出最合適既產品安排...


因為我有皮膚過敏問題,而且正值轉季時候,所以特別送上一枝抗敏COMPLEX,正!!!


GENTLE CLEANSING MILK 250ML

白色乳液狀,質地清爽易推,每次只需使用約一粒車厘子份量,O係面上按摩同時,會聞到陣陣椰子甜味+花香味,而且有金盞花成份,對敏感肌有消炎降紅功效..

雖然係CLEANSING MILK,但過水之後感覺幾清爽,清潔力又唔錯,最重要係用完唔會有繃緊感覺,完全比想像中好用,唯一要扣少少分既係用得頗快,唔夠兩星期已經冇O左1/5啦..


REFRESHING TONER 250ML

橙色GEL狀偏水,含有35%保濕精華,比一般TONER保濕功效更好,帶有淡淡花香味..

本身用法多多:

1)當TONER使用,加強保濕、鎮靜肌膚..

2)混和COMPLEX搽,以減低COMPLEX濃度,防止使用初期出現過敏現象..

3)混和CREAM搽,令面霜質地更清爽更易吸收...


EYE & LIP CONTOUR RENEWER COMLEX 30ML

GEL LOTION狀既COMPLEX,初初用覺得有D膠味,不過用耐O左就開始習慣,質地非常清爽,但保濕度不俗,有時朝早只係搽佢已經覺得足夠..

對於易出油脂粒又怕LUP既人,應該會幾O岩用..


EYE & LIPS CONTOUR CREAM 30ML

淡黃色CREAM狀,頗杰身所以每次只要用半粒豆份量,推開需要等一陣先吸收晒,質感非常滋潤,對乾紋有減淡功效...

遇上特別乾燥日子,或者需要急救,可以厚敷一層當EYE MASK,待5-10分鐘後抹走多餘既CREAM就可以..


COUPEROSE FADER COMPLEX 30ML

淡紫色乳液狀精華,顏色非常漂亮,帶有陣陣草本味道,質感非常清爽,但單獨使用我覺得有點不夠,所以我鐘意泵2下加上CREAM,混和之後探勻全面,感覺有鎮靜舒緩功效,同埋又滋潤,而且又加省時方便...


OXYGENATING TONIFYING CREAM 30ML

白色CREAM狀,有淡淡花香味,易推但非常滋潤,所以每次使用份量不宜太多,除非你皮膚極乾,想清爽D既可以混和數滴TONER使用,但我就鐘意加COMPLEX搽,用後皮膚感覺有光澤而且充滿彈性..


平時家中有既MASK大部份都係清潔、保濕、美白功效,不過有時遇上天氣轉變,皮膚突然過敏,想搵個抗敏MASK就唔係成日有,不過只要有呢枝COMPLEX就可以DIY一個抗敏MASK..

只要用上普通既保濕MASK+2至3泵抗敏COMPLEX,混和敷上10分鐘到,過完水之後,泛紅乾燥會即時得到改善O架!!!

REVEBEL NATURA REFACE 8種CREAM+8種COMPLEX,可以變化出唔同使用方法,照顧不同類型既皮膚,有興趣就去佢地FANPAGE睇下啦^^

REVEBEL FANPAGE(按此)

沒有留言 :

發佈留言