2011年9月14日星期三

排毒更新@BERNARD CASSIERE土著古方多效面部療程

想去旅行但又銀根短缺???咁就要試下法國專業護膚品牌BERNARD CASSIERE,最近推新既全新土著古方多效面部療程(原價$980),一次過享受黎自新西蘭、日本、摩洛哥、非洲多個國家不同成份既護膚產品,當作暫時去一趟60分鐘既旅遊都好呀....


今次療程O係中環SEASONS FITNESS試做...


地方唔算大,但都幾清靜而且舒服...


房間有點古典風格,換好衫之後就開始療程啦...


全數使用BERNARD CASSIERE TRIBAL產品..

1.卸妝(雙重水瑩卸妝液)

--因為我係放工去做,所以化晒全妝,不過美容師有幫我另外使用化妝棉敷眼,卸除眼妝..

2.清潔(新西蘭療效潔面霜)

--抹完感覺乾淨,吹住冷氣都唔會乾..


3.去死皮(大米澱粉球)

--係成個療程我覺得最有趣既地方,美容師幫我搽O個時仲以為係敷MASK,不過又覺得咁稀又唔似喎!!原來係PEELING黎,只要全面搽上,再等幾分鐘待乾之後,用濕毛巾清洗即可,感覺幾溫和...

4.精華(中北美活氧精華)及按摩面、肩頸(摩洛哥果油、玫瑰精油及玫瑰花瓣)

--先搽完精華再用上油按摩,一向係我最鐘意O個PART,美容師手勢OK,尤其按肩頸力度唔錯,不過時間略嫌短O左D...

5.非洲排毒面膜及彈力緊緻軟膜

--按完就即刻敷MASK所以做完感覺非常滋潤..

6.搽上眼、面霜


完成療程之後,皮膚感覺好乾淨,而且好滋潤有光澤,對於乾性、敏感以及疲倦暗啞肌膚特別適合,只係做完我有少少變O左熊貓眼,因為卸眼妝唔乾淨啦,係唯一扣少少分既地方(不過平時做FACIAL最好唔化妝去,就冇呢個問題啦...^^)

銷售點:

SEASONS FITNESS

中環花園道3號花旗銀行中心3樓全層 (2878-6288)
九龍灣宏遠街1號ONE KOWLOON地下 (2995-3009)

1 則留言 :