2011年4月11日星期一

SEBAMED淨膚潔面泡

香港春夏天氣又濕又熱,呢個時間我比較愛用泡沫豐富既CLEANSER,清潔之餘有乾爽既感覺,尤其朝早用完有REFRESH醒精既作用就最好,最近我就試用緊佢....


SEBAMED CLEAR FACE ACTIVE CLEANSING FOAM

淨膚潔面泡
 
$92/150ML
 
施巴研究中心特別為CLEARFACE系列研製,採用專利優質成份,淨化面部肌膚,預防感染,並可減少新的粉剌形成;配方非常溫和,均衡面部油脂,清除污垢或皮屑;使用後令面部肌膚保持滋潤;其專業微酸性配方,配合皮膚的生理特性,增強皮膚的微酸性保護膜功能,促進肌膚健康,有助進一步減少粉刺及黑頭產生...
 

泵口大小適中,每次我都係泵2下到已經足夠..


泡沫好豐盈,不過就唔係幾LONG LASTING啦!!說明書話想達到最佳潔淨效果,可以全面敷5分鐘先過水,但D泡其實敷O左1分鐘到已經冇晒,我亦唔覺得用敷既方法同普通咁按完即時過水有咩分別,所以我都唔建議敷,就咁當CLEANSER用已經OK..


雖然佢係泡沫狀,而且話係去油脂,感覺上以為會好乾,不過用落又OK喎!!而家天氣用都唔覺得繃緊,只係花香味略為濃烈一D,但又冇引起敏感,果然係PH5.5夠晒溫和..

至於去黑頭粉刺方面,效果唔算好明顯,不過皮膚望落係乾淨O左,但過水就需時耐一D,唔係會有滑潺潺既感覺,不過平平地都幾抵用,一枝我諗都可以用上2個月..

沒有留言 :

發佈留言