2011年4月24日星期日

HARD ROCK CAFE COMEBACK!!!

瞓到日上三竿既星期日中午,朋友邀請我去試食就快開張既HARD ROCK CAFE,地點係O係中環既蘭桂芳,一個平日好寧靜,但到節日同夜晚就會變得好熱鬧既地方..


SET每2個人可以揀1個頭盤同2個主菜,當然仲有飲品啦..


熱辣辣最好就飲杯凍飲,我地叫O左BERRILIOUS同MANGO BERRY DRINKS..


HARD ROCK NACHOS

超大份既頭盤,上面有CHEESE,辣椒,豆,雞肉,SOUR CREAM等等,好惹味但其實應該都幾肥,我同朋友2個人盡力都只係食O左一半咋,呢個份量,4個人都夠...


CAESAR SALAD

主菜我都係同朋友SHARE一齊食,SALAD個汁幾好味,不過我覺得鹹O左少少,最鐘意烘麵包...


MUSHROOM & SWISS BURGER

中間既肉好JUICY又夠份量,夾D新鮮菜同酸瓜食會冇咁膩..


環境幾有FEEL,行上一層係SHOP同VIP區,可以BOOK黎開PARTY O架..


周圍都有好多外國明星既物品SHOW出黎,仲會不定期更換O架,O係得香港開,當然最好有埋香港歌手既野啦,希望下次黎會見到..


而唔少得既當然仲有用黎表演既STAGE啦,佢地有駐場BAND同不定期請其他歌手/BAND既合作,想知就要留意佢地既FACEBOOK...

沒有留言 :

發佈留言