2011年4月1日星期五

齊齊動手DIY: ULTIMA II魚子護膚系列

ULTIMA II SUPREME CAVIAR DNA系列之所以咁受歡迎,除O左用上矜貴既魚子,可以有效抗老化之外;清爽不油膩既質感,完全有別於一貫魚子ANTI-AGING產品既既定形象,都受到不少用家追捧..


SUPREME CAVIAR DNA系列其有4件產品,今次就試O左佢既面部保養先啦..


極致魚子基因修護面霜 $880/50ML

觸感柔軟幼滑的滋潤面霜,能深入細胞核心,保護及修復受損基因,推動基生激活重生,配合多種強效補濕成分,為肌膚提供持久保濕及深層滋潤效果,更添水嫩光澤;兼具防皺、去皺功效,令肌膚回復緊緻彈性..


輕盈既CREAM狀質地,帶有淡淡既花香味,質感水份偏重,搽完好快吸收晒,春夏天氣都O岩用,搽完皮膚好滑溜O架..


極致魚子基因面部修護精華 $980/50ML

啫喱狀、輕盈清爽的面部精華,分子微細能迅速被肌膚吸收,能深入細胞核心,保護及修復受損基因,推動基因激活重生,徹底改善膚質,明顯淡化皺紋,提升面部緊緻輪廓,令肌膚透亮無瑕,回復柔軟細緻膚質..


透明GEL狀,推開質感偏水,滲透力非常好,清爽又保濕..


除O左就咁塗抹之外,其實佢地仲好多用途O架。平時我最鐘意用MINERAL POWDER FOUNDATION,不過有時皮膚乾或者不在狀況時,好易浮粉..


所以我會用1:1既方式,將MINERAL POWDER同CAVIAR CREAM溝勻,變成滋潤度十足既CREAM FOUNDATION..


真係超貼面,好易推開又唔會一撻撻,膚色靚O左不過好透薄O架,而且仲好清爽!!


另外一個有趣既DIY方法,係將佢變做FACE SCRUB,只要幼砂糖,再加CAVIAR CREAM同ESSNCE就可以啦..


砂糖比鹽更幼細同溫和,如果你好似我咁係敏感性皮膚又偏乾既話,不妨試下呢個方法,按摩面部皮膚都唔會刺激,去死皮之餘用完仲好SMOOTH同滋潤添..


剩底用唔晒既,我會用黎當埋HAND SCRUB,雙手即時又白又滑!!有興趣既不妨試下我既2個方法,又或者你都發揮創意自己DIY啦..

沒有留言 :

發佈留言