2011年4月21日星期四

妙用有機花水: 搽個水份底妝

平時唔太喜好用有香味既護膚產品,唯獨對香薰味道既包容性好高,甚至有部份唔太多人鐘意既香薰味,卻係我既至愛,就好似呢枝乳香花水咁...


有機乳香花水 ORGANIC FRANKINCENSE FLORAL WATER

$58/20ML,$90/50ML,$168/100ML


乳香有好好既護膚功效,尤其係抗皺去紋方面,O岩晒我呢個年紀用..


就咁噴上面,就可以當TONER或者補濕用,有陣陣乳香味,聞到都好醒神..


不過我仲鐘意用佢黎搽個好薄貼既粉底,最近天氣好熱又潮濕,搽粉真係好易溶,但用2-WAY又會好乾喎!!所以我會用花水噴濕個SPONGE先,再用佢將粉底推勻,個底妝會非常薄但又唔覺搽O左野..


而且水份會即時提升添,春夏用呢個方法最好,化妝護膚一TAKE過搞掂,O岩晒我呢個懶人;當然花水仲可以用黎敷面,開面膜粉添啦,點用隨你喜好..

P.S. AMIZ搬O左新SHOP啦,INFO可以去WEBSITE睇..

沒有留言 :

發佈留言