2011年4月15日星期五

減肥大作戰PART FIVE: DR. Q MY DIET DIARY

自從幾年前開始香港大HIT台灣美容節目"女人我最大"之後,跟住佢地介紹去台灣掃貨既SIS我估都唔少,包括我都有試過,O個時真係好"恨"點解台灣野又平又多選擇,我地O係香港就要買貴野!!不過而家唔使再"恨"啦,因為莎莎網女人我最大合作,會逐漸引入唔少台灣品牌同產品,今次就介紹DR.Q先..


DR. Q MY DIET DIARY 速窈纖活日記中廣型


產品通過好多認證,可以放心服用..


一盒有7包,每日早,午,晚三餐選擇其中一餐前1小時服用即可..


1包有6粒藥丸,包括有輕纖膠囊,沖繩山苦瓜,胺基酸錠黃金小球藻..


佢一共有4款產品,我揀O左中廣型,即係針對肚腩,HIP同大脾肥胖既人用..
P.S. 不過要注意PERIOD時唔可以食O架!!!


一次過食6粒藥丸都幾"啃",不過為O左要瘦我都要食,佢話要飲300-500ML溫水服用,基本上一定夠,因為我要分至少3次先吞得晒;餐前1小時食,我多數係LUNCH前,因為時間比較易控制..

服用O左一星期我覺得最WORK係減肚腩,真係有瘦O左至少1吋,應該同排便量多O左有關;雖然胃口係細O左,不過磅數就只係輕O左1磅,推薦比想減腰腹既人用..

除O左中廣型,其實佢仲有西洋梨型,蘋果型營養不均型,你可以根據自己既身體同最想瘦既部位黎選擇,我覺得呢個分類法都幾有趣...

想知更多產品資料可以按此

沒有留言 :

發佈留言