2011年4月4日星期一

減肥大作戰PART FOUR: KILO OFF 24 (15天篇)

話咁快我既KILO OFF 24+瘦身果茶/咖啡15天療程(重溫7天篇按此)已經完結啦,服用期間我除O左定時定侯食之外,我仲有稍為改變我既飲食習慣,少零食同多菜少肉,係時候總結下今次既成績先...


KILO OFF 24(1盒) $288@

瘦身果汁(1盒)+瘦身咖啡(2盒) $88@

其實我食既野唔少,3餐一定要食足,因為咁我先會少D食零食MA,不過主要係菜多肉少囉,但返工未必可以日日自己整,當然都會食下外賣同出街食飯...


早餐前2粒KILO OFF 24,不過有時我食早餐時都會用瘦身咖啡/果汁送,OR食完時飲一杯,可以將個飽肚時間延長O架,不過就千祈唔好空腹飲,會愈黎愈餓O架!!


LUNCH我多數食飯,偶爾會食粉麵,但都少肉為主,如果有時間就自己整,食完一定飲杯瘦身咖啡,我覺得咖啡比果汁更WORK..


DINNER我有時出街食,不過都記得餐前食2粒KILO OFF 24先,如果食得太飽太FULL,我會返屋企再沖杯瘦身果汁/咖啡幫助消化(如果易失眠既就唔好飲咖啡,飲果汁啦),另外我成日都食韓國泡菜,煮湯炒飯送飯食都一流,可以少食D肉添.


最近減肥要戒零食,但有時都會口痕,所以搵O左呢個乳酪食,蘋果味係我最愛,食一杯都係百頭卡路里,而且對腸胃都好,當黎做小食O岩晒..

頭7日係減得最快同最明顯,因為呢個星期我冇咩出街食野,又多數自己整,減O左3磅,腰瘦O左吋半;第2個星期我有幾日出O左街,又有叫外賣,所以進度冇之前咁好,只係減O左1磅,腰瘦多半吋,不過總成績真係算唔錯,TOTAL減O左4磅,腰瘦O左2吋呀!!但我仍然係好肥下,我會KEEP住控制飲食,希望夏天前可以達到目標啦..

P.S. 其實減肥食品真係要小心選擇,KILO OFF全線都係不含西藥成份,比較安全所以可以安心服用,不過你要記住佢係幫助你加快減肥進度,自己都要付出D努力食得健康D,磅數先可以唔會反彈O架!!

沒有留言 :

發佈留言