2011年4月26日星期二

面子都要有機:ORGANIC NATRALOX(二)

上次已經分享過ORGANIC NATRALOX SERUM重溫按此既用後感,明白到使用有機產品係需要時間同耐性,因為效果唔會即時就見到,但長時間使用係真係有明顯改善,而且成份天然,對皮膚同環境都會好D啦...


就到夏天,又係出動美白同防曬既時候;不過因為我手頭上仲有唔少美白精華素,所以第2樣入手既有機產品,就試下佢既美白晚霜..

ORGANIC NATRALOX WHITENING INFUSION CREAM $500/30ML

這款輕柔面霜具深層滋潤及美白的功效,能淡化黑斑、色斑,顯著改善色素沉澱,使膚色均勻。同時更有效抵禦紫外線的侵害,令肌膚時刻保持美白光采。蘊含極具鎖水保濕能力的有機認證薔薇果油、霍霍巴籽油、庫拉索蘆薈及透明質酸鈉,為肌膚每個細胞注滿水分,更能刺激肌膚細胞更生,明顯改善肌膚質素..

 

佢只可以晚上用,而且搽完日頭一定要搽防曬O架..


白色LIGHT CREAM狀,帶有淡淡香味,推開好透薄輕柔,極易被皮膚吸收...


使用O左一段時間,我覺得佢真係WORK,膚色白O左而且斑亦都有減淡既跡象;質感好保濕清爽,夏天時間當做NIGHT CREAM都唔會LUP,我仲搽得幾多下,每次面頸都用上4-5泵份量...


其實我皮膚好奇怪,面既膚色好易白,而且唔易曬黑,但頸就唔同,搽好多野都好難白,係易黑難白呀!!!所以我今次搽多D WHIETNING INFUNSION CREAM O係頸,果然真係白番好多喎,而家面同頸既膚色差唔多啦,好開心!!!!

HARVEY NICHOLS & MIMING MART有售

沒有留言 :

發佈留言