2009年8月8日星期六

MUJI LOOSE POWDER


MUJI LOOSE POWDER 18G

因為本身既LOOSE POWDER用晒, 咁O岩之前二家姐買O左呢個MUJI LOOSE POWDER, 但佢用O左一兩次就冇用, 所以比O左我, 而家我都係用佢...
至於幾錢我就唔清楚, 我諗應該係百幾蚊啦, 18G都幾大罌下, 我諗用大半年至一年都冇咩問題, 顏色佢好似得一隻, 就係自然色, 另外佢好似有隻係有珠光, 我呢個係冇既...

隻色都幾O岩我用, 唔會好白又唔會黃, 粉質都幾幼細, 最正係個樸, 好SOFT印上面好舒服, 不過LOOSE POWDER就唔係好持久, 但都遮到毛孔...
另外佢有REFILL賣O架, 用晒可以買REFILL幾環保...不過幾錢我就唔知啦, 但我見台灣MUJI WEBSITE, REFILL NT$330, 我諗HK都唔會過$100掛...

沒有留言 :

發佈留言