2009年8月5日星期三

是日購物: 美肌之誌控豆修護納米面膜+用後感


美肌之誌控豆修護納米面膜 $10/2片(MANNINGS換購價)
介紹: 洋金菊萃取液, 有效舒緩容易泛紅敏感的肌膚, 幫助去除豆豆印痕; 蘆薈含天然鎮水因子, 讓肌膚在任何乾燥缺水的時候都能滋潤亮澤, 並具天然修護功效, 特別適合豆豆肌膚。並加入青瓜萃取液, 同時調節皮膚的水份與油份,令肌膚保持在平衡狀態, 預防豆豆產生。
功效: 補充水份及養份, 平衡油脂分泌。
適用膚質: 所有膚質, 容易長豆豆的皮膚。
使用方法: 展開面膜敷於臉上, 用手指輕壓面膜, 使其完整的貼緊肌膚, 15-20分鐘後取下面膜, 可用化妝棉輕輕抹去剩餘的精華液。建議每週使用一至兩次, 或因應需要增加使用次數。

先O個排大家都成日講既美肌之誌MASK, 好多人讚好好用, 話仲好過我的美麗日記喎!!!不過佢一平時要$49/7片咁賣, 計起要$7片, 又唔算好平, 而且一次過要買一盒, 如果唔O岩用咪慘>_<....所以我一直都好忍得手冇買到....
不過近排佢有PROMO, O係MANNINGS買任何產品, 加$10就可以換購2片, 可惜佢只得一款控豆修護, 但我都照換, 平平地試下囉..

呢片係我用完既, 大家都見到佢既紙質都幾薄, 所以好貼面, ESSENCE就一般啦, 份量適中, 不過敷完已經冇O左好多LU....
味道就麻麻啦, 但佢都係好淡JE, 唔係好濃O個D, 所以都可以接受....
敷時冇咩唔舒服, 係到差唔多敷完O個時, 個MASK邊位既皮膚有少少痕, 但冇過敏既現象, 但敷完面珠位有D掹住, 我諗佢真係O岩皮膚多油既人用, 我就唔係好O岩啦,好在只係換O左2片...

沒有留言 :

發佈留言