2009年8月28日星期五

清貨行動: ACTION THIRTEEN

左起:
VC ORGANIC TEA TREE OIL FOAMING CLEANSER 200ML
--隻味有少少怪,又唔係好似TEA TREE OIL味,不過用用下又習慣O左,佢D泡都幾綿密唔錯,但有少少乾,而且夏天用都仲可以,秋冬一定唔得,或者好油皮膚既人會O岩D..
JOSERISTINE ROSE TONER 1000ML
--本身1000ML個樽我掉O左啦,平時我係入落去之前買既CUCUMBER 200ML TONER樽度用,呢枝TONER平得黎都OK,我鐘意用佢黎抹走D MASK OR敷MASK前用,就咁當TONER又OK,一年四季用都冇問題,又唔會敏感...
VC ORGANIC HAND CREAM 50ML X 2
--之前買O左好多,我都比O左唔少朋友同屋企人,自己都用得好快,因為覺得佢好似唔太夠潤,而家仲有1枝咋....
SAMPLES:
左上起:
MENARD BEAUNESS 10ML
--新版黎既,不過我覺得佢同舊既差唔多,只係再爽身D...
REGENE PURIFYING TONER 10ML/MOISTURIZING TONER 10ML
--好普通,一般TONER囉...
BURT'S BEE CUTICLE CREAM
--唔係CREAM黎,而係BALM,所以都幾襟用,呢罌我用O左年幾先用晒,但用佢搽指甲邊真係幾好,又有D LEMON味幾香...
左下起:
VC ORGANIC CUCUMBER CLAY MASK 10G
--原先諗住佢可以用4次O架,不過我只係用到2次,其餘我有用黎敷暗瘡,因為之前冇啦啦生O左粒大瘡喎,咪連用佢幾日敷囉,又OK喎,所以兩星期就用晒LU...
APICARE HAND CREAM
--都唔係CREAM黎,又係BALM,好潤有D HONEY味,就咁搽會LUP,但我用黎溝HAND CREAM用就非常好啦...
APICARE PASSION FRUIT LIP BUTTER SPF15 10G
--質地有D似VASELINE LIP THERAPY,好好用,搽完好GLOSSY又潤,而且仲有SPF15,隻味都OK,不過出面唔知邊度有得賣,之前上網半價買O架,正價我就唔買佢LU...
仲有D冇相既..
LUSH NEW SHAMPOO BAR
--一向好鐘意既SHAMPOO BAR,用完之後好爽身,而家已經開埋第2舊啦...
JOSERISTINE SOFT MASK 60G X 2
--開得好CREAM好SMOOTH既SOFT MASK,但有少少貴囉,一包我只可以用一次...
KIEHL'S粉刺修護淡斑精華 5ML
--超級好用呀,白色LOTION FORM,搽O係D瘡位真係快好得多,粉刺都會少O左,印都淡O左..
廣源良菜瓜PAPER MASK  X 8片
--覺得保濕過美麗日記喎,而且好平,只係$4.5一片咋,又平又好用...
NATURE & CO MASK
--MOCHA比我試既一罌仔,都夠我用5次喎,布甸TEXTURE幾得意,用完皮膚幾SMOOTH同SOFT,又有少少保濕,唔錯!!!應該遲下會去買..
ORIGINS MAKE A DIFFERENCE SKIN REJUVENATING TREATMENT 2ML
--GEL CREAM FORM,係O係ESSENCE後CREAM前搽,搽上去即刻吸收晒,又唔會LUP,都OK...

沒有留言 :

發佈留言