2009年8月12日星期三

MENARD BEAUNESS溫泉健膚礦物精華 (新VERSION)


MENARD BEAUNESS 160ML/$480
多功效天然溫泉礦物健膚精華, 能有效地對抗不穩定肌膚所產生的各種刺激或問題, 並具有超卓舒緩保濕作用。其嶄新之天然礦物配方能有效地促進製造強壯的肌膚, 提升肌膚抵抗力。
多種用法:
1) 化妝水--每天使用, 讓肌膚保持最穩定狀態
--洗顏後將適量BEAUNESS倒在化妝棉上, 均勻塗抹全面後, 再塗抹爽膚水, 然後使用其他MENARD產品
2) 去除油脂粒眼膜--溫和去除眼旁油脂粒
--敷上浸滿BEAUNESS的EYE ZONE MASK SHEET約5-10分鐘。連續敷7天尤見顯著效果
3) 補濕減壓面膜--每天減壓, 穩定膚質, 趕走粗糙皮膚
--敷上浸滿BEAUNESS的LOTION MASK SHEET約5-10分鐘。連續敷7天尤見顯著效果
4) 補濕修護面膜--即時補濕改善缺水問題
--洗顏後, 塗上MENARD COLAX EX特效緊緻精華素4-5下的分量, 然後敷上浸滿BEAUNESS的LOTION MASK SHEET敷5-10分鍾
舊VERION以前我都買過幾次用, O個時皮膚好唔STABLE, 成日出粒粒, 所以即使佢唔平我都試下, 我就多數用佢加MASK SHEET做MASK用, 每次敷5-10MINS, 用O左一排, 粒粒真係平伏O左好多, 毛孔有收細少少, 同埋佢眼都用得O架, 可以當埋眼膜用。 不過佢同SKII神仙水一樣, 用O個時好好, 唔用又打回原型, 但佢咁貴, 我真係唔捨得長期KEEP住用, 所以佢轉O左新VERSION我都冇買過.....
唔好以為我買O左新VERSION用呀....!!!!!!我梗係冇咁豪又買啦, 只係去PROMO COUNTER換O左個10ML SAMPLE試下咋...
講真, 新舊VERISON無論係味道同質感, 我都覺得冇咩分別, 但新VERISON搽完, 好似比舊既更加爽身, 不過其實以前用都唔覺佢LUP, 但再爽身D都冇咩唔好既, 起碼會多O左D油性皮膚既客仔去試,HAHAH...
價錢同容量新舊都一樣, 佢而家O係TIMES SQUARE CITYSUPER對開做PROMO, 即場買野有85折, 做到聽日, 另外買6枝BEAUNESS有7折, 有興趣既人可以同朋友仔夾黎買, 平時佢都好少有折, MEMBER都係得9折O架咋..
有興趣可以去OFFICIAL WEBSITE睇下: http://www.menard.com.hk/0109/index.html

沒有留言 :

發佈留言