2009年8月19日星期三

我家著火呀!!!!!!!

平日睇烈火雄心就多, 冇諗過我屋企都有火燭既一日......
不過大家放心,唔係大火黎,都算係不幸中既大幸囉....
今日如常放工搭車返屋企...
O係車度收到大家姐既電話..
原來係話我知頭先屋企火燭呀...
不過已經撲熄O左D火啦...
事緣係我阿媽走去煮熟油(平時加蒜/薑煮既油,可以加落麵同飯食,會好香既)..
平時煮都冇事...
唔知係咪佢開得太大火....
D油搶火燒著O左...
好在我阿媽醒,及時O係廚房拎起塊床單...
濕水襟住個火...
之後先冇事...
唔係佢塊面真係燒正呀...
不過佢對手就有少少水泡囉...
消防員黎到見到我阿媽條褲有幾個洞...
好緊張問佢有冇傷,叫佢睇清楚,有事下面有救護車可以即刻去..
好在我阿媽一向有靜脈曲張..
成日都會著住對壓力褲O架..
可能都幾厚下...
所以完全冇事喎..
唉!!!
不過返到屋企見到個廚房...
真係燻到黑晒呀...
我地全家人抹O左成晚...
都只係抹O左1/3咋...
好多野要丟,因為溶晒又壞O左...
遲D抹完...
仲要油番晒D油添...
因為D牆都黑晒...
而家成間屋都係"火羅"味..
唔知幾耐先散呀...

沒有留言 :

發佈留言