2009年8月13日星期四

清貨行動: ACTION TWELVE


JOSERISTINE ACNE CARE MASK 480ML
--用O左好多罌O架啦, 480ML係SALON SIZE, 不過而家少O左出粒粒, 佢開O左又要3個月之內用完, 所以而家我唔會再買480ML O架啦, 只會買100ML..

KANEBO 肌美精CLEANSING OIL 130ML
--佢真係好平, $28一枝, 清潔力又OK喎, 可惜實在太難買啦, 5月O個時買到一次之後, 周圍SASA都買唔返啦...

APICARE HAND CREAM SAMPLE
--之前上網訂野時送既SAMPLE, 係比較杰同油少少既BALM, 我會用佢溝HAND CREAM用, 即刻潤好多又唔會LUP..
VC ORGANIC ROSE EYE GEL 15G
--好清爽既EYE GEL, 吸收得好快又有少少ROSE味, 不過佢只係保濕, 唔多夠潤O架, 夏天用就O岩, 冬天就唔太夠LU...
MAYBELLINE MAKE UP REMOVER 70ML
--呢個係舊版黎O架啦, 而家出既都係水油狀, 不過顏色比以前深少少, 同埋係90ML, 當然價錢亦都加O左啦, 但都唔係貴, $59枝, 我都係襯佢有75折時買, 以前用70ML日日用都可以用2個月, 而家90ML應該可以用多半個月...
MENARD BEAUNESS SAMPLE 10ML
--新版既BEAUNESS黎, 用過覺得同舊冇咩分別, 不過再爽身少少, 但佢又冇加價同埋容量又一樣, 都冇咩唔好既....
曼秀雷敦美白HAND CREAM SPF15 SAMPLE 15G
--O係MANNINGS買EYE DROPS時送既SAMPLE (雖然我都唔係好明點解買EYE DROPS會送HAND CREAM SAMPLE..???), 有SPF15度, 所以我只係日頭用, 佢係LIGHT CREAM FORM, 比想像中好用喎, 雖然有防晒但唔會有陣防晒味, 反而有淡淡既LAVENDER味道, 唔錯....

JAMIESON ALOE VERA GEL 240ML
--一路都有KEEP住買既PDTS, 不過而家佢成日都冇折, 比起以前成日有75折/85折, 真係冇咁抵, 但只有呢隻蘆薈GEL我用得到, 所以冇法子, 點都要買....>_<..
LANEIGE PERFECT RENEW ESSENCE SAMPLE 15ML
--參加試用PLAN既ESSENCE SAMPLE, 我早晚都用一泵, 用O左個半月先用晒, 比我想像中襟用喎...
LUX HAIR MASK 300ML
--用O左有4個幾月, 都係一般開架用品咁樣啦, 用完頭髮係順滑O左, 但就唔係好夠滋潤, 搽得多又會有D LUP, 好處係佢好方便, 每次敷3MINS就OK...
SKINFOOD三文魚EYE SERUM SAMPLE
--一包SAMPLE得好少, 早晚用3日就玩完啦, 所以都試唔到有咩效果, 不過佢雖然叫SERUM, 但就係CREAM/LOTION FORM, 滋潤度都OK, 但吸收得幾快亦唔會LUP...

沒有留言 :

發佈留言