2009年8月27日星期四

DIY MINERAL LIPGLOSS+FREE GIFT

上網見到有人教用MINERAL POWDER整LIPGLOSS, 覺得呢個IDEA又唔錯喎!!!!
因為之前好興MINERAL MAKE UP既時候,我諗得意O係美國ONLINE ORDER O左一個EVERYDAY MINERALS既SAMPLE KIT,不過試過覺得唔太O岩用,個CHEEK COLOR我略嫌ROSE O左D,已經擺埋O左好幾個月啦...
知道呢個方法之後,今晚放工去買過罌VASELINE就即刻試下先...

材料有:
1) 吉罌一個
2) VASELINE
3) 心水MINERAL CHEEK COLOR--WALKEE TALKEE (呢個色係決定你LIPGLOSS既顏色黎)
4) 刮一個
過程好簡單,只係將MINERAL POWDER同VASELINE溝勻就OK...

整好就係咁O架啦 (SORRY!!!!影得有D朦)

搽出黎好似咀本身既顏色,有少少ROSE偏啡,覺得都幾自然喎,加O左VASELINE好滋潤又好好推,真係唔錯...
如果SIS都係有D唔O岩用既MINERAL POWDER,都可以試下呢個方法,物盡其用嘛!!!
**********************************************************************
另外之前我參加O左個網上活動,推薦O左位網友做QUEEN OF THE WEB,佢真係入O左圍呀,所以有一份FREE GIFT比番我...
就係一張COUPON(好似係D ONLINE訂旅行PACKAGE既野,不過有人名一定要用我個名,睇黎都係浪費O左佢O架啦)同埋一枝KENZO AMOUR 100ML香水...

由於我好日都唔噴香水,應該都會送比人O架啦,或者送比我二家姐啦,佢都成日用香水...

沒有留言 :

發佈留言