2013年3月15日星期五

彩光柔滑嫩膚療程初體驗。法國PHYTOMER高效水潤亮澤面部護理@UNIQUE BEAUTY(第一回)


鼻上微絲血管泛紅同毛孔粗大等肌膚問題一直令我好頭痛,近年仲多埋曬斑添...
盡管我都算幾勤力護膚,但單靠外塗產品其實只能改善而不能徹底根治...
早前就狠下決心去開始試下彩光療程,因為較能針對我既肌膚問題..



位於尖沙咀既UNIQUE BEAUTY,一直以提供卓越彩光嫩膚及永久脫毛服務為主..
亦有瘦身療程、美顏護膚及著名巴西式脫毛技術等等..



裝潢以白色為主,環境乾淨衛生,而且每間房都有足夠空間..
最鐘意係有按鈴方便通知美容師,換完衫唔使O係度等..



今次係做光學柔滑嫩膚療程法國PHYTOMER高效水潤亮澤面部護理..
集醫學美容療程及FACIAL於一身,特別適合好似我咁既缺水易敏感肌..

首先要徹底卸妝,再用洗面奶作進一步清潔..



搽上植物磨砂膏,蘊含天然酵素溫和去除死皮污垢,回復光潔亮白..

之後就係皮膚分析同針清既時間啦,美容師話我皮膚都幾白..
不過近鼻毛孔比較大,而且有微絲血管,仲有D手多吱完瘡既印T_T..
針清既手勢唔錯,唔係幾痛,而且整完只係有少少紅,都OK..


蓋好眼眉及睫毛後,搽上凍凍既GEL,開始彩光嫩膚啦!!!

美國LUMENIS光學儀,波段介乎560-640NM,透過不同光譜及波長把能量傳送到皮膚細胞..
刺激骨膠原增生,增加皮膚自我修護能力,從而改善皮膚暗啞、毛孔粗大、膚色不均..
儀器已獲美國FDA及歐盟CE認證,安全及效果都得到保障..



打既時候會FEEL到少少暖,感覺冇激光咁強烈,只係近骨位就會明顯D..
全面均勻咁打一次,之後再O係斑、印、毛孔粗大同微絲血管部位再打一次..



完成彩光後皮膚會處於一個活躍期,配合PHYTOMER高效水份滋潤按摩膏..
即時將水份補充及提供養份,美容師按摩既手勢輕柔,完全唔刺激肌膚..

最後敷上舒緩面膜,為肌膚舒緩及降溫,同時仲有肩頸按摩添..
真係有點意想不到,敷到後期我差D瞓著左:P



嘗試過醫學美容療程既都知道,即時效果未必明顯,但等1-2日後肌膚狀況就會慢慢見到改善..
療程後我覺得膚色均勻同收毛孔方面最為滿意,而且摸落細滑O左好多..
只係肌膚會非常乾,要注意保濕防曬,亦避免使用刺激性產品..

相隔3-4星期我會再繼續療程,希望到時斑點同微絲血管問題可以逐步解決..
有興趣記得留意下回分享啦^^


http://www.facebook.com/UniqueBeautyHK
http://www.uniquebeauty.com.hk/

沒有留言 :

發佈留言