2013年3月18日星期一

醫學美容療程後急救推介: ENDOCARE 強效活肌修復精華



為O左決心改善膚質,今年首次接受彩光嫩膚療程,上篇文章都有詳細分享...
黎緊每隔3-4星期會再進行一次,我亦一早準備好合適既產品為療程前後作特別護理..
為肌膚補濕同修復,希望唔好太乾同敏感嘛!!



ENDOCARE AMPOULES
強效活肌修復精華


1ML X 7PCS



初次使用玻璃安瓶都D驚,不過配合膠套"啪"一聲就開到,原來都好易..



質地好水,如果係當日常保養使用,開封後最好倒入樽仔,約可以用3-4次..
如果係療程後或者配合導入機使用,每次就可以用掉一整瓶份量...



全面均勻搽上精華,再用導入機按摩至吸收...
因為質地比較水,建議最好按到啜手先再加,唔好一次搽晒,以免滴漏浪費掉...



彩光前我已經有搽為肌膚打好底,療程後除O左保養使用外,仲有配合導入機..
所以短短3日已經狠狠用掉4瓶,但肌膚卻迅速復原,乾燥繃緊既時間亦好少..
而且因為肌膚水份充足,即使療程後肌膚較脆弱,亦無過敏現象呀!!!

雖然精華既價格不便宜,但既然都花錢進行醫學美容療程,這點小錢就不算什麼..
深層補濕、修復肌膚,最重要係質地水潤吸收快,一D都唔笠..
絕對值得推荐比需要特別呵護既肌膚使用^^


http://www.neoderm.com.hk/

沒有留言 :

發佈留言