2013年3月2日星期六

美容產品小分享@韓牌HOLIKA HOLIKA



香港引入韓國美容品牌已經不是最近一兩年既事,不過現時分店開到如雨後春筍般多卻是事實..
約半年前參加銅鑼灣希慎廣場開幕TOUR,偶然見到這個新入既韓牌--HOLIKA HOLIKA...
首先吸引我既係代言人SISTAR(我好鐘意寶拉O架!!不過當地代言好似仲有CNBLUE)
其次係見到產品原來都唔貴,所以決定之後一定會再黎行個圈掃貨^^



當日我亦收到小禮物回家,之後亦有O係香港店同韓國店(托朋友)敗O左少少產品..
BUIGARIAN ROSE PETAL MOISTURE MASK
網上見唔少人力推好用,仲話同FRESH ROSE MASK有得比,但價錢卻平好幾倍..
不過O係香港問O左幾次都買唔到(斷貨T_T)所以叫朋友去韓國幫我買..



深啡色半透明GEL狀,有唔少玫瑰花瓣,而且好香玫瑰味呀!! I LIKE IT!!!



敷上面等約10分鐘到WASH OUT,用過好幾次都冇敏感,都算幾溫和..
保濕功效OK,用後肌膚幾滑,不過就唔太滋潤,所以春夏用會岩D..
以咁既價錢質素真係唔錯,鐘意玫瑰味既人可以一試..



HOLIDAY VITA A/B DAILY MASK
見平平地叫朋友O係韓國買黎試下,一包10片,平均都係$2-3片,非常平..



入面既精華幾充足,用一段時間都唔會變乾..
味道就有少少香,不過都OK既...

holika4

紙質有少少厚,但CUTTING都算貼面..
可惜我用完敏感紅O左一撻撻,唔係佢保濕都唔錯O架!!!
之後比晒屋企人用,佢地又無事喎,我諗唔係極易敏感皮膚都用得到既..



AQUA SPLASH ICE MASK SHEET
貪得意O係香港店買既,話敷時好冰涼可以即時降溫...



先按指定位置令面膜變凍,再打開敷上面即可..
入面既精華好水好多下..


面膜又貼又薄,精華亦都水水的,敷住幾舒服,但唔覺得特別涼...
用後無敏感,而且肌膚即時保濕,亦都唔會笠..



JUICY SHINE LIP BALM
幾十蚊有色又有香味既LIP BALM,又係見平貪得意買黎試..


顏色睇落好似好鮮,但搽上咀會有D透...



滋潤度同光澤度都非常好,顏色淡淡唔會誇張...
只係持久度一般,要成日補搽..



MAGIC POLE MASCARA
係TOUR品牌送既GIFT,三角型包裝幾特別..



打開盒子係一張說明書...
而睫毛既刷頭非常特別,末端好似一個海膽頭咁..


效果幾VOLUMN,增長同卷曲一般,而且搽完要等一陣先乾,因為睫毛液比較濕..
不過防水都OK,搽完出成日街只會溶少少,油眼又眼水多既我會比佢合格^^


http://www.facebook.com/hk.holikaholika



沒有留言 :

發佈留言