2013年3月10日星期日

方便素食台灣滋濟香積飯


返工每日都要諗午餐食D咩,其實都幾煩,尤其係我無其他同事..
如果唔約朋友就要一枝公食,相對上既選擇就更加少...
之前見C竇入O左隻台灣香積飯,方便包裝又只需要熱水,O岩晒公司無微波爐既我..



我入O左3款試下,包括綜合蔬菜、金黃甜玉米、香醇咖哩..



每包可以整5碗(5次)既份量,有乾米、配料、調味各一包..


方法其實好簡單,只要倒調味料入碗,加100ML熱開水搞勻..
我自己試過覺得熱水紙杯一半多D差唔多,水多水少其實只係飯會軟D OR硬D..
加大量水就會變粥添,不過我無試過:P



再倒入飯同配料,加蓋焗約20分鐘即可..

上圖: 綜合蔬菜,加多O左水所以濕D,呢款我覺得最好味...
下圖: 香醇咖哩,加少O左水乾身D,呢款有D辣,調味粉我建議可以落少D..

當然用佢同新鮮飯係冇得比既,但以即食製品黎講,無油少鹽又係素食,我覺得真係唔錯..
有時諗唔到食咩又想清清地,都係3XX卡都唔怕肥..

總體黎講我比佢既評價都幾高,只係調味有少少重,或者因為佢係素食怕唔夠味掛..
不過呢個自己可以因既,所以問題不大^^


有興趣可以去C竇查詢下,不過現貨唔多,最好就預訂
http://www.happycdou.com/

沒有留言 :

發佈留言