2011年11月16日星期三

植睫毛初體驗: 彷如無物既變靚D方法


平時欠下不少文債,所以一般自費項目我都會留待有時間先再寫,不過今次係初次植睫毛,而且效果非常滿意(我個人認為),加上有人問我效果如何云云....所以我就拿拿聲出呢篇文介紹下比大家參考,事關佢個試做價做到年底而已...




美客師事前會問我地想要咩效果,當然佢都會比專業意見睇下你係既眼形會適合邊款多D,因為我眼形帶圓而且都算大(美容師講咋,HAHAH..),所以太誇張同太長都唔O岩我,最後揀O左NATURAL款...


一般係一條條植上去,但若果你係要超濃密鐘意重口味既,就會同你植一束束O個隻,而我當然係要一條條啦,長度方面有4個,未植過我唔知要邊隻好,所以又係由美容師幫我揀...


1) 卸除眼妝/清潔之後,就會貼上膠片O係眼底..

2) 開始植..

3) 期間美容師會不斷問你有冇唔舒服,但其實過程係一D痛都冇,感覺係有既,因為你貼O左膠片嘛,咪覺得有野O係度囉,就係咁多..

4) 初步植完之後會比鏡你睇下,覺得有咩唔滿意或者咩位想再加,你都可以叫佢即時整,如是者直到你覺得滿意為止..

 


植完之後4-8小時係關鍵時間,唔好濕水、吹風、郁到佢,當然8小時你忍唔到,最少都要忍4小時,為O左靚無法啦...

初次整完,係非常非常自然,同真睫毛無咩分別,亦都見唔到膠水跡咁滯,但好不幸地我當晚瞓著唔小心捽眼,甩O左4條..>_<,第2日即刻去補,順便再整濃少少...




補完之後,比初次濃密O左,美容師仲應我要求整得翹一D,真係勁靚!!!!而家每日既眼妝只係搽E/S,THAT'S ALL.....方便到暈@@

另外整完係唔好夾睫毛同搽MASCARA,化妝可以如常,但小心唔好拉扯D睫毛,卸妝最好用棉花棒啦!!!

不過我D睫毛其實係比平常人更難植,人地係直線生,我就係向左走向右走打斜,有D仲係打交叉添,所以佢真係好有心機同我植,雖知佢係一對一服務,如果我BOOK O左整,佢O個個時間係SERVE我一個ONLY,所以真係重質不重量既樓上店,亦都係我會幫襯既原因之一..





好啦,講下個試做價詳情先,唔係大家又會問我

K CARD會員: FREE
藍/綠CARD會員: $150
非會員: $200

只限首次試做(到2011/12/31),而且包植完後一星期內補同加睫毛(因為佢知未植過既人唔識保養,好似我就係)

P.S. 必須預約
http://www.koshk.com.hk/




我而家考量緊買唔買套票,整完之後買3次有8個月期就$840($280/次),6次有1年期就$1,500($250/次),都仲係好抵,整O左每日就可以瞓多D嘛....KEKEK..

沒有留言 :

發佈留言