2011年11月21日星期一

SKIN CEUTICALS GP細胞更生療程@PER FACE


早前出席PER FACE BY SKIN CEUTICALS BLOGGER EVENT (重溫按此),得到一次體驗SKIN CEUTICALS GP細胞更生療程既機會,適逢近日天氣轉涼,實在係做TREATMENT既好時機,所以我就拿拿聲BOOK O左去試啦..
 

地點都係TST ISQUARE分店,不過已經換上聖誕佈置,仲開始有X'MAS SET賣添..


上: 水合維他命B5補濕套裝 $850 (原價$1,300)
下: 抗氧緊緻眼部修護套裝 $1,288 (原價$1,740)


講回療程先,填寫好個人資料同皮膚狀況之後,美容師就會帶我入房更衣..




1) 卸妝、清潔皮膚,塗上抗敏CREAM同GEL PEEL GEL..

2) 中和後敷上B5 MASK..

3) 加水按摩面、頸、肩頸...

4) 完成..

-- 初時都怕會敏感或者刺痛,不過原來GEL PEEL GEL係用上幾種不同濃度既果酸,所以除O左初時有十秒覺拮之外,全程都無唔舒服...
-- 貼心地開O左暖氈比我,因為之後會按肩頸,其實都幾凍下,開O左就唔怕啦..

可以改善:
-- 按摩略嫌不夠力度,而且比較集中按面,反而頸同肩既時間非常少..
-- 因為時常加水按,亦都被皮膚吸收不少,其實面上既MASK按完已經所餘無己,所以我有D唔明按完點解係攤O左5-10分鐘都冇做任何野..


做完我覺得皮膚有D LUP,可能佢同我搽既CREAM有D潤,除O左覺乾淨少少之外,唔覺有明顯效果..
不過第二日我反而覺得皮膚滑O左好多,而且搽SKINCARE好吸收,過多2-3日皮膚仲有D白淨O左添...



若果大家有興趣體驗,只要按以下網址登記,就可以用$188試做一次,完成後可全數換取SKIN CEUTICALS產品
 
http://www.perface.com.hk/promotion/?c=112

沒有留言 :

發佈留言