2014年5月19日星期一

改善面形最終回。注射 BOTOX 肉毒桿菌 @百滙皮膚中心


自3月開始進行了一連串既醫學美容療程,包括 THERMAGE 及透明質酸注射..
肌膚緊緻度及面形上已經改善了不少,但追求完美既陳醫生..
就建議我可以再打少少 BOTOX 作最後修整...


早於一個月前到了百滙皮膚中心..
照常填寫及詢問了身體狀況後,就入房作準備..

因為我是利用中午食飯時間進行,而且只是打腮位..
所以只進行局部卸妝及清潔...


BOTOX 是首個獲得美國食品及藥物管理局 (FDA) 及香港衛生署核准於美容用途上
的肉毒桿菌素A型的產品,能有效地撫平惱人的表情紋、改善面形及瘦小腿等..


接著及陳醫生仔細觀察我既面形及於需要打針既地方畫上記號..


有需要及非常怕痛人士,可先行搽上麻藥..
但礙於當日我時間緊迫,於是豁出去地只用冰敷..

針打入肌膚內,當然是有感覺,但因為注射份量不算多,所以只有幾秒是有點痛..
相比上一次打透明質酸用了麻藥,這次感覺比較大..


完成了右邊,於左邊面再次進行注射..
整個療程總共用了 36 UNITS (一枝有 100 UNITS) ,需時約15分鐘..


完成後只有一個很細既針頭痕跡..
沒有覺得不適或其他反應,我仲即時食 LUNCH 添,咬合也沒有問題..


本身顴骨位較大,所以腮位下巴位置也不可以變得太 V 太尖,否則就會變成 ET :P
最初幾日沒有大變化,但慢慢地覺得腮位平順了..


過了一個月時間,下巴真的有 V 了一點,兩邊多出既肉有變細..
效果非常自然,但又看得到改善,我很滿意現在既面形..
化妝不用再重手打陰影或用頭髮遮面啦^^


P.S. 百滙皮膚中心為有興趣體驗療程既讀者提供獨家優惠:
只要致電預約時表明是BLOGGER SANDRA既讀者,就可以享用免費皮膚咨詢分析..
以及CHEMICAL PEEL、激光治療或激光脫毛一次,不要錯過呀!!
(療程以醫生診治後及建議為準)




沒有留言 :

發佈留言