2012年5月22日星期二

清爽保濕之選: SKIN MEDICA ULTRA SHEER MOISTURIZER

 
每到經期前後我既皮膚都好唔聽話..
易過敏、出粒粒、出油、缺水..總知樣樣問題都有D咁,真係唔知搽D咩先O岩??
本身用開既CREAM晚上用都還可以,不過熱辣辣既日頭用就真係笠過頭啦..
所以最近我轉用O左隻OIL FREE MOISTUREIZER,即刻爽晒!!



SKIN MEDICA ULTRA SHEER MOISTURIZER
輕柔抗氧補濕霜

不含油份、香料的清爽補濕霜..
除補充水份外,更具抗氧化功效,令肌膚回復水潤健康..


白色GEL CREAM狀質地,無香味..
輕易推開同吸收,皮膚即時水潤柔軟,非常清爽..


我皮膚較乾尤其面珠位,所以晚上使用既話,我會搽上厚厚一層,待吸收晒就可以去瞓啦..
日頭就會用少D大約半粒車厘子份量,搽完可以即時上妝,唔會影響效果,亦都唔會有屑屑出現..

雖然佢係OIL FREE,不過補濕方面非常出色..
質感易推又易吸收,搽完皮膚好舒服,尤其適合敏感肌膚..
O係天氣濕熱既日子用就最正,另外皮膚偏油又缺水既SIS都可以一試^^

A-PLUS BEAUTY MEDICAL CENTRE有售
http://www.skinmedica.com.hk


沒有留言 :

發佈留言