2012年5月4日星期五

敏感肌滅痘推介: SANS SOUCIS ACS ANTI BLEMISH STICK

 
老實說已經過了油脂分泌旺盛既青春期,滿面暗瘡既年代已經遠去一段日子..
不過每到經期前肌膚總會出狀況,有時係1-2粒細瘡仔,但有時卻是可惡既大孖瘡!!!
偏偏我又好易過敏,所以都唔敢搽D咩消炎產品,怕滅瘡不成反而敏感呀>_<



最近見到同係敏感肌既BLOGGERS大推呢枝去痘產品,搞到我都心思思想試下..
SANS SOUCIS ACS ANTI BLEMISH STICK
泉水甘菊去痘無瑕修復液
$168/5ML


具有消炎作用,極速有效去除油脂,消除暗瘡、酒米及暗粒
含金盞花、甘菊、氧化鋅成份,有效舒緩鎮靜炎症肌膚
配合HEALING WATER,可促進肌膚新陳代謝,減淡暗瘡印,預防粉刺


一半係水一半係白色粉,用前要搖勻先..
搽出黎有陣酒精味,不過好快就散,乾O左會變白色粉狀..



修復液比較水,搽得太多佢會流到好大撻,但其實除O左影響外觀係冇咩問題既,反正都係晚上用..
不過佢消痘能力真係幾好,一晚就即時收細..
過多幾日完全平晒唔見影LU..

另一消痘例證(最近唔知做咩出好多髮邊既瘡)
對於一般暗瘡,佢係消得好快,而且唔會留好明顯既印,但酒米我覺得效用不大..

不過對於敏感肌最重要既係使用期間冇任何過敏,真係非常溫和..
只係因為比較水用得好快,一枝應該只夠我用2個月到,好在佢都唔貴...
而且指定屈臣氏同莎莎有得賣,夠晒方便..

沒有留言 :

發佈留言