2012年5月11日星期五

HANSKIN皇牌SKINCARE: OILVE ESSENTIAL CLEANSING OIL

 
多年來備受敏感肌膚困擾既韓國品牌HANSKIN創辦人,在2006年研發出首枝BB CREAM..
打造彩妝護膚二合一既潮流,不少人好似我一樣都成為佢既SUPER FANS^^
除O左BB CREAM之外,品牌亦推出一系列溫和又天然既護膚品..
今次介紹既就係佢既皇牌產品..



HANSKIN OLIVE ESSENTIAL CLEANSING OIL
橄欖精華卸妝油
$185/150ML

蘊含高純度天然橄欖油、甘菊、迷迭香及具鎮靜功效的月見草鮮花精華油..
輕柔去除B.B CREAM、化妝及污垢,刺激性低、鎮靜舒緩肌膚..



清爽既油狀質地,無香味..
每次用4-5泵,乾手乾面按摩,直至彩妝溶解..
過程中我有卸埋眼妝,但一D拿眼既感覺都無,非常溫和..



加水乳化後就可以過水啦..
卸得非常乾淨,皮膚依然好乾爽,但又唔會繃緊..

我有搽眼影、眼線,用卸妝油已經一次過卸得好乾淨..
至於MASCARA我都有試過,都卸到9成O架!!!

其實我已經有一段時間冇用卸妝油,因為之前皮膚敏感得太勁,又植O左睫毛..
平時我好怕卸妝油質地太杰,用完會眼朦,有時仲會起粒粒添..
不過呢枝完全無以上既問題,基本上全面彩妝用佢卸一次已經OK,勁方便..
最重要係用完無敏感同起粒粒,價錢亦都唔貴,鐘意清爽觸感又要卸得乾淨既朋友可以試試..


萬寧獨家發售
http://www.hanskin.hk

沒有留言 :

發佈留言