2012年5月9日星期三

去水腫、緊緻急救法寶@CLARINS塑形纖體系列

 
最近每日每夜都好勤力咁O係身上又搽又按..
因為早前到CLARINS領取O左三枝塑形纖體產品回家試用..
為O左想快D同水腫講BYE BYE、O係肥肉堆中尋回一點線條,真係從未如此有恆心過,HAHA..



CLARINS HIGH DEFINITION BODY LIFT
高清纖美緊膚精華



GEL LOTION質地夏天用真係一流,搽完仲要涼浸浸O架!!!
有粒子在內,不過只要稍加按摩就會被皮膚吸收晒,乾爽又SMOOTH..
雙手印開之後由下往上推,早上水腫強勁既我用佢效果特別明顯..



CLARINS CONTOUR BODY TREATMENT OIL
排水身體護理油


濃濃既香薰味道,晚上用好RELAX..
習慣沖完涼後,O係微濕既肌膚上按摩..
指示係按完要用凍水沖,不過當日我去個BA無提,我又怕凍,所以按完就算啦..
雖然係油狀,不過都幾易吸收,按完等約5-10分鐘就會變回清爽..



另外BA仲教我,如果晚上想精華同護理由一齊搽,MIX埋用就可以..
完全O岩我呢個懶人用,清爽得黎有幾分滋潤添..



用O左咁多日,估唔到手臂既成績係最好,可能係太粗壯有關:P
明顯收緊O左,減O左半吋呀,不柱我咁勤力搽.
而且最驚喜既係角質化既粒粒平O左D,紅點就係仲有,不過起碼無咁突起先..



雙腳既吋數方面變化唔大,小腿差不多,大腿減O左0.5CM..
望落係FIRM O左D..



連平時好腫既膝蓋都明顯消減O左D..
不過橙皮紋就都係咁上下..

只係用O左十日,效果已經比我預期中理想..
對手腳既FIRMING同去水腫非常明顯,不過中段身形如肚腩、HIP位就麻麻..
相信要用佢另一款纖腹精華先得..



CLARINS BUST BEAUTY EXTRA-LIFT GEL
 健胸提升啫喱

GEL狀質地,保濕效果唔錯,建議早上使用..
每次用4-6泵,由下向上按至鎖骨位..
佢唔係FOR豐胸而係緊緻,但其實胸大胸細都有需要用..
只係胸大既就更加要注意,因為會更容易下垂嘛..

持續一段時間使用,係真係有收緊既效果,但唔算好明顯..
不過膚質就變得細嫩幼滑一點..


http://www.clarins.com.hk/

沒有留言 :

發佈留言